۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۰۷۶۶۱
آیت الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

طالبان، مسؤول امنیت افغانستان/ ریشه همه جنایات به آمریکا برمی گردد

طالبان، مسؤول امنیت افغانستان/ ریشه همه جنایات به آمریکا برمی گردد
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: ریشه مشکلات در افغانستان را در آمریکا می بینیم و این جنایات یا بی واسطه و یا با یک یا چند واسطه به آمریکا برمی گردد.

آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با محکوم کردن عملیات های تروریستی در افغانستان، گفت: ریشه همه این جنایات را در آمریکا می بینیم، ممکن است کسی بگوید کشتار افغانستان چه ربطی به آمریکا دارد؛ این جنایات یا بی واسطه و یا با یک یا چند واسطه به آمریکا برمی گردد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: جنایات افغانستان، سوریه، یمن، لبنان، عراق، پاکستان، هندوستان و در هر کجای دنیا سرنخ آن ها به آمریکا برمی گردد و دست پلید آمریکایی های زورگوی زیاده خواه مغرور و مستکبر در کار است.

وی افزود: آن کسی که در مقابل این قدرت اهریمنی و شیطانی ایستاده و رعب و وحشتی که از او در دل ملت ها به وجود آمده بود را از بین برده و شاخ این شیطان را شکسته است، ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسدارن انقلاب می باشد.

استاد حوزه علمیه جنایات اخیر را عامل نفرت عمومی از آمریکا برشمرد و تصریح کرد: امروز ملت ها می دانند اینگونه جنایات به آمریکا برمی گردد و عاملی برای نفرت عمومی از آمریکا می شود که با فزایندگی و فراگیری ملی جهانی از آمریکا تدریجاً باعث منزوی شدن این دولت مستکبر خواهد شد.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به نقش طالبان در تامین امنیت مردم افغانستان خاطرنشان کرد: وظیفه اولی هر حاکمی ایجاد امنیت کشور و ملت است، امروز طالبان مسؤول درجه یک حفظ امنیت ملت و کشور افغانستان است.

وی در پایان افزود: اگر طالبان مدعی خلق جنایات توسط عوامل خارجی و بیگانه هستند پس باید دست آن ها را قطع و توطئه ها را خنثی و برای تامین امنیت ملت و کشورشان همت کنند؛ طالبان مسؤول امنیت افغانستان است و باید پاسخگو باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
شش انفجار تروريستی در یک روز

بى توجهى جهانيان به نسل كشى شيعيان مظلوم افغانستان

بنا بر اخبار پنجشنبه اول اردیبهشت ۶ انفجار تروریستی شیعیان افغانستان را مورد هدف قرار داده است

۱. انفجار تروریستی در ولسوالی خوګیانی ننگرهار

۲. در خوشحال خان کابل

3. در کوته سنگی کابل

4. در مقابل مکتب خصوصی تلاش دانش

۵. در شهر مزار شريف داخل مسجد شيعيان

۶. در قندوز

نسل کشی شیعیان در افغانستان در حالی انجام می‌شود که هم‌پیمانان گروه تروریستی طالبان در شرق و غرب دنیا هم‌چنان به دنبال تطهیر طالبانی هستند که در هشت ماهی که قدرت را به دست گرفته‌اند نتوانسته‌اند به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند و کمترین امنیتی را برای شیعیان این کشور در برابر حملات تروریستی داعش و دیگر تروریست‌ها ایجاد کنند.
0
0