۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۷۰۷۶۷۸

هشدار جنبش مقاومت اسلامی نجباء به دشمنان اسلام

هشدار جنبش مقاومت اسلامی نجباء به دشمنان اسلام
جنبش مقاومت اسلامی نجباء در واکنش به حمله تروریسی داعش در مزار شریف هشدار داد: همه بدانند که در صورت عدم حمایت از شیعیان اهل‌ بیت (ع)، بازوان محور مقاومت توانایی هدف قرار دادن دشمنان خدا در هر زمان و مکانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در شهر مزار شریف و شهید و زخمی شدن ده‌ها تن در این حادثه، اعلام کرد: این اقدام جنایتکارانه در اندیشه وهابی جای هیچ تعجبی ندارد؛ چرا که این‌ها از تبار ابن ملجم هستند و این نفرت ناصبی است که تنها شیعیان را هدف قرار می‌دهد.

این گروه مقاومت با تاکید بر اینکه سکوت در برابر این تجاوزها دیگر چاره‌ساز نیست، خاطر نشان کرد: گفتگو با چنین گروهی که خداوند متعال قلب‌هایشان را به واسطه گمراهی، انحراف و دشمنی با خاندان پیامبر (ص) و محبانشان مهر و موم کرده، بی‌فایده است.

در این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این جنایت، از جامعه جهانی، جهان اسلام و همچنین هیأت حاکمه افغانستان می‌خواهیم که به حمایت از شیعیان اهل‌بیت (ع) بپردازند؛ در غیر این صورت همه باید بدانند و آگاه باشند که بازوان محور مقاومت توانایی و نیروی هدف قرار دادن دشمنان خدا در هر زمان و مکانی را دارد.

نجباء در پایان این بیانیه که دفتر نمایندگی این گروه مقاومت در تهران نسخه‌ای از آن را در اختیار ایرنا قرار داده، تصریح کرده است: حمایت از پیروان اهل‌بیت (ع) آنگاه که شرایط ایجاب کند، به هیچ وجه مأموریت دشوار و غیرممکنی نیست.

همچنین سخنگوی رسمی این جنبش در واکنشی توئیتری به شهادت ده‌ها تن از شیعیان افغانستان اظهار داشت: این جنایت هولناک، میزان وحشی‌گری و ددمنشی آل سعود و ایالات متحده آمریکا را نشان می‌دهد.

«نصر الشَمَّری» افزود: ما بیش از هر ملتی دیگری با مصیبت‌های شما همدردیم؛ چرا که همواره به واسطه انفجارهای تروریستی و تکفیری در عراق داغدار شده‌ایم.

او در پایان از حاکمان افغانستان خواست که به مسئولیت خود پایبند بوده و با جدیت تمام عناصر گمراه داعش را شناسایی و تعقیب کنند.

گروه تروریستی داعش روز گذشته با طراحی عملیاتی تروریستی در بزرگ‌ترین مسجد شیعیان مزار شریف به نام «سه‌ دکان» واقع در شمال افغانستان، ۳۰ تن از نمازگزاران را شهید و ۸۰ نفر دیگر را مجروح کرد.

ارسال نظرات