۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۷۸۷۴

رفع برخی محدودیت های میرحسین موسوی

رفع برخی محدودیت های میرحسین موسوی
کاهش محدودیت‌های فیزیکی یکی از سران فتنه سال ۱۳۸۸ در ماه‌های اخیر به برچیده شدن حفاظت فیزیکی در محل سکونت وی در کوچه اختر خیابان پاستور رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امروز خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه در خبری از برداشته شدن محدودیت های فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه ۸۸ در خیابان پاستور خبر داد و در عین حال اعلام کرد که اصل مراقبت از وی با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار می باشد.

شروع حصر خانگی سران فتنه از جمله میرحسین موسوی به دلیل اقدامات فتنه انگیزانه از 25 بهمن ماه 89 و پس از ماه ها آشوب و اغتشاش با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در منزل ویلایی اش در کوچه اختر انجام شد. حصری که البته به همه چیز شباهت داشت جز حصر و تصاویر سفرهای سیاحتی و خانوادگی و دورهمی های سران فتنه گواهی بر این مدعاست.

شایان ذکر است با توجه به تصویر منتشر شده از کوچه اختر، کیوسک مراقبتی پلیس حفاظت که در این محل نصب شده بود برداشته شده است و تنها دوربین‌های حفاظتی و مراقبتی باقی مانده‌اند. از دلایل کاهش این حصر فیزیکی تعدیل رفتار‌های آشوب طلبانه ساکن کوچه اختر بود که رفت و آمد نیز برای دیگر ساکنان این کوچه تسهیل شود.

طبق گزارش های مستند سنگین ترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران پس از فتنه 88 رخ داد و مردم مظلوم ایران این جنایت و خیانت ها را از یاد نبرده و نخواهند برد. گرچه حامیان رسانه ای و سیاسی فتنه گران در صدد مظلوم  نمایی از این ظالمان و خائنان هستند.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات