۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۰۷۹۲۴
خالد مشعل در جدیدترین مواضع؛

ملت فلسطین پیروز نبرد در «مسجدالاقصی» بود

ملت فلسطین پیروز نبرد در «مسجدالاقصی» بود
خالد مشعل در خارج از فلسطین تاکید کرد که ملت فلسطین پس از روز‌ها جهاد و رویارویی با اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی، این نبرد را پیروزمندانه به پایان رساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین تاکید کرد که ملت فلسطین پس از روز‌ها جهاد و رویارویی با اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی، این نبرد را پیروزمندانه به پایان رساند.

مشعل در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که استراتژی دشمن صهیونیستی مبتنی بر سیطره نهایی بر سرتاسر سرزمین فلسطین است و این رژیم به هر شیوه‌ای در تلاش برای یکسره کردن نبرد در مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین با تکیه بر حق خود در قدس و مسجد الاقصی، شجاعانه در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست ایستاد و ثابت کرد که این مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در آن نداشته و ندارند.

مشعل عنوان کرد که علیرغم نابرابر بودن امکانات، عزم و اراده ملت فلسطین بر اراده و خواسته صهیونیست‌ها پیروز شد. وی گفت: پیشگام نبرد اخیر در مسجد الاقصی، گروهی از جوانان و زنان مبارز و معتکف فلسطینی در مسجد الاقصی بودند که به نیابت از امت به دفاع از قبله نخست برخاستند./۹۸۸/

ارسال نظرات