۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۷۰۷۹۵۴
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام لرستان خبر داد؛

آزادی ۱۴ زندانی لرستان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام

آزادی ۱۴ زندانی لرستان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام
لرستان- ویسکرمی گفت: با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان ۱۴ نفر از زندانیان محکوم غیرعمد و عمد با بدهی تا سقف ۴۰ میلیون تومان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حامد ویسکرمی، عصر امروز در آیین آزادی زندانیان بدهکار مالی که در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در مرحله اول این طرح کلیه بدهکاران مالی جرائم غیرعمدِ محبوس در زندان های لرستان که تعداد آنها 14 نفر بود، با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از زندان آزاد شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان گفت: امروز با حمایت ۲ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، زمینه آزادی ۱۴ زندانی از زندان‌های لرستان فراهم شد.

وی با بیان اینکه آزادسازی زندانیان مصداق احسان، انفاق و نیکوکاری است، افزود: در قرآن کریم نیز ۱۰۰ مرتبه به مسئله احسان، انفاق و نیکوکاری اشاره شده است.

ویسکرمی با بیان اینکه امید است برگزاری این مراسم ها در زمینه ترویج این امر خیر مؤثر بوده و زمینه مشارکت خیرین را برای آزادی سایر زندانیان استان فراهم سازد، گفت:  مردم ما همواره در مسائل و مشکلات پای کار هستند و هر وقت نیاز به حضور و مشارکت آن‌ها بوده با تمام وجود به میدان آمده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان بیان کرد: حضور مردم در  حوادث و اتفاقاتی همچون سیل، زلزله و اپیدمی کرونا گواه این مطلب است.

وی با اشاره به وظایف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: محرومیت زدایی از مهم ترین اولویت‌ها و رویکردهای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده و از موضوعاتی که در همین راستا به آن توجه شده است، مسئله آزادی زندانیان است.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طبق تفاهم نامه‌ای که با سازمان زندان ها منعقد کرده، نسبت به آزادی زندانی‌های محکوم جرایم عمد و غیرعمد تا سقف ۴۰ میلیون تومان اقدام خواهد کرد، گفت: امید است با این اقدام شمار زندانیان استان را کمتر و آنها را به آغوش گرم خانواده بازگردانیم.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم ۳۳۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی 200 میلیون تومان به خانواده زندانیان تحویل شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات