۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۰۳۹۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستان نیازمند اشتغال پایدار است

لرستان نیازمند اشتغال پایدار است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، اشتغال پایدار را نیاز لرستان خواند و گفت: مسؤولان و دستگاه های متولی با اقدام جهادی و حرکت به سمت اشتغال پایدار ایقای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز  در جشنواره ملی احسان که در سالن همایش‌های دانشگاه لرستان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: امام حسین (ع) به عنوان وارث انبیاء اولوالعزم و چراغ هدایت، راهنما و کشتی نجات امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در نظام اسلامی مشاهده می‌کنیم که چگونه نام امام حسین(ع) کلید حل مشکلات است، افزود: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی که در عرصه‌های گوناگون خدمت گزاری حضور دارند و الگوی آنها اهل بیت(ع)، امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم و امام سجاد (ع) است.

وی خدمتگزاری و نیکوکاری را از نشانه‌های تقوا خواند و گفت: همواره در کنار ایمان از عمل صالح یاد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: نیکوکاری گروه‌های جهادی و جوانان مومن و انقلابی، معنویت گرا نیز مزین به ایمان است.

وی به فعالیت گروه های جهادی در استان لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: فعالیت این جوانان انقلابی، پایه کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه استمرار شیوه اهل بیت عصمت و طهارت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بهره مندی مردم  از امکانات معیشت، مسکن، رفاه و آسایش را امری ضروری خواند و گفت: فرصتی که برای انقلاب فراهم شده است یک فرصت استثنایی است و مسرولان باید با تمام توان در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات گام بردارند.

وی اظهارداشت: رفع مشکلات مردم نیازمند فعالیت نیروهای انقلابی، توانا، دانا، متخصص، پرکار، با نشاط و دارای همت مضاعف، کار علمی و کارشناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اشتغال پایدار را نیاز لرستان خواند و بیان کرد: سازمان‌های دولتی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان با پیگیری در سطح کلان به سمت ایجاد اشتغال پایدار حرکت کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات