۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۰۲۲۸۱
امام جمعه بروجرد:

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در اولویت کار مدیران قرار گیرد

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در اولویت کار مدیران قرار گیرد
لرستان- حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مدیران از کارشکنی دوری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در دیدار استاندار لرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: بهره مندی از فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

امام جمعه بروجرد مهم ترین شاخصه دولت سیزدهم را مردمی بودن عنوان کرد و افزود: آزادسازی سواحل به نفع مردم، سرعت یافتن واکسیناسیون مردم علیه ویروس کرونا از جمله اقدامات دولت بوده که باید برای مردم بیان شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، اظهار کرد: رسیدگی به معیشت مردم از اولویت های دولت باشد.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مردم نباید در شرایط موجود آسیب ببینند، گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم باید تورم مهار و مشکلات گرانی برطرف شود.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت رفع موانع تولید در شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: باید موانع تولید برای حمایت از اشتغال رفع شده و از واحدهای تولیدی حمایت شود.

وی بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تأکید و عنوان کرد: برای خدمت به مردم و رفع مشکلات امروز جامعه مدیران از کارشکنی دوری کنند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات