۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۰۲۲۱۸
امام جمعه کوهدشت:

تحقق بیانه گام دوم رسالتی خطیر برای حرکت در مسیر انقلاب است

تحقق بیانه گام دوم رسالتی خطیر برای حرکت در مسیر انقلاب است
حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت اهمیت تحقق بیانیه گام دوم و تربیت نسلی انقلابی تأکید کرد و گفت: برای حرکت در مسیر انقلاب باید جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا شوند.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: این ایام بهترین فرصت برای تبیین و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بین نسل نو است.

امام جمعه کوهدشت با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای بیان دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان و نوجوان افزود: بصیرت افزایی و وروشنگری بین نسل امروز برای ادامه راه انقلاب و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان ضروری است.

وی عنوان کرد: امروز برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که در مورد مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر مسائل جامع و کامل است، همگی رسالت خطیری بردوش داریم.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: عمل به این بیانیه و تحقق آن امری ضروری برای حرکت در مسیر انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبری است.

وی اظهار کرد: امروز باید نسل جوان و نوجوان با آرمان های امام راحل و شهدا آشنا شوند و با حرکت در مسیر شهدا هجمه ها و دسیسه های فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام طهماسبی خدمت به مردم را لازمه رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد و گفت: هیچ کاری مقدم به کار مردم نیست.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: مسؤولان از خواب بیدار شوند و برای رسیدگی به امور مردم اقدامات جهادی انجام دهند./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات