۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۷۰۳۵۶۶
امام جمعه بروجرد:

مدیریت جهادی و انقلابی راه حل مشکلات است

مدیریت جهادی و انقلابی راه حل مشکلات است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولیت پذیری ها فرصتی برای باز کردن گره از مشکلات مردم است، گفت: از این فرصت ها باید در جهت حمایت و رونق تولید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسینی، عصر امروز در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، گفت: حمایت از تولید و بی نیازی از دشمن باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد بر ضرورت رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان تأکید کرد و افزود: رونق تولید لازمه اشتغال و رفع مشکلات بیکاری و معیشتی جامعه است.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها در هر زمینه ای باری سنگین بر دوش انسان است، اظهار کرد: مسؤولیت پذیری ها وسیله و ابزاری برای خدمت به جامعه اسلامی و یک نعمت الهی و با ارزش است،همه ما باید قدردان این نعمت ها باشیم.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت استفاده از فرصت ها در جهت رفع نیازهای مردم و جامعه گفت: با مدیریت معمولی و حداقلی نمی توانیم به مصاف مشکلات برویم.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت جهادی و انقلابی راه حل مشکلات است، عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت ها، مدیریت و برنامه ریزی در سایه تعامل باید در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید در شهرستان بروجرد عنوان کرد: اگر با همین متقاضیان و سرمایه گذاران همکاری کنیم، مشکل بیکاری در بروجرد حل خواهد شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات