۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۰۲۳۶۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

باید پیشرفت های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم

باید پیشرفت های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مردم را پشتوانه انقلاب خواند و گفت: حضور مردم در طول عمر با برکت انقلاب همواره نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مصادف بودن ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف با مناسبت های مهمی همچون ولادت امیر المومنین(ع)، ولادت حضرت امام محمد تقی(ع) و رحلت حضرت زینب کبری (س) گفت: آنچه که این مناسبت ها را بهم پیوند می دهد مبارزه با مظاهر شرک و ریا و دورویی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره معصومین(ع) شکل گرفته است، افزود: حضور با شکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نشانه‌های بارز لحظه شناسی و هوشمندانه عمل کردن ملت ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد:  پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معجزه بود اما استمرار آن و ۴۳ ساله شدن آن معجزه بزرگتری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان در طول عمر انقلاب تمام توان داخلی و خارجی خود را به میدان آورند اما انقلاب اسلامی ماندگار شد، خاطرنشان کرد: با وجود ۴۳ سال مانع تراشی سرعت پیشرفت با فراز و فرودهایی مواجه شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید پیشرفت های انقلاب اسلامی را باید با افتخار بیان کنیم، عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب با هیچ دستاوردی قابل مقایسه نیست.

امیدآفرینی در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی بین جوانان و مردم و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اظهارکرد: بیان دستاوردها فرصتی برای امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه های دشمن است.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و عنوان کرد: نظام بر رفع این مشکلات توجه دارد و باید از این گردنه ها عبور کند تا مردم در امر معیشت دچار گشایش شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: نظام و خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه بر مشکلات مردم چشم خود را نبسته اند.

وی مردم را سرمایه نظام اسلامی خواند و گفت: نظام نیازمند اعتماد مردم است و برای رفع مشکلات مردم با خدمت جهادی و روحیه انقلابی دباید اقدام شود./9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات