۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۰۲۳۳۹
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

ایستادگی ۴۳ ساله در برابر زورگویان عالم دستاورد بزرگ انقلاب است

ایستادگی ۴۳ ساله در برابر زورگویان عالم دستاورد بزرگ انقلاب است
لرستان - سردار کشکولی، به دستاورد‌های انقلاب در طول ۴۳ سال عمر پر برکت انقلاب اشاره و عنوان کرد: ایستادگی ۴۳ ساله در برابر زورگویان عالم از دستاورد‌های بزرگ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار مرتضی کشکولی، صبح امروز در مراسم بزرگداشت 22 بهمن، پیروزی انقلاب ثمره پشتبانی ملت ایران از امام راحل بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در طول این 43 سال علیه انقلاب اسلامی ایران افزود: استکبار جهانی بعد از دهه فجر سال 1357 در قالب توطئه های مختلف به دنبال این است که سالگردهای انقلاب را کمرنگ نماید.

وی در ادامه عنوان کرد: حضور مردم در طول این سال ها و در صحنه های مختلف انقلاب همواره توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

سردار کشکولی یاد آور شد: امام خمینی(ره) از همان اوایل پیروزی انقلاب، قیام برای خدا را هدف قیام خود عنوان کرد و در گام نخست خط سیر انقلاب را  مشخص کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و ملت ایران با دست خالی نه تنها علیه رژیم ستم شاهی بلکه علیه ستمکاران قیام کردند و مردم تحت سلطه جهان را از ناامیدی نجات دادند، خاطرنشان کرد: با شروع انقلاب اسلامی دوره بازگشت به دین و خدا در جهان احیا شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان داشت:  جمهوریت، اسلامیت و مبنا قرار دادن قرآن  و شرعیت در جامعه و حاکم شدن حاکمیت ضد استعماری و ضد استکباری ابداع امام خمینی(ره) است.

وی به ماهیت انقلاب اشاره و عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی آرام و با صلابت از جنگ هشت ساله که جنگ دنیا در برابر انقلاب اسلامی بود با پیروزی گذر کرد.

سردار کشکولی با بیان اینکه ایستادگی 43 ساله در برابر زورگویان عالم دستاورد بزرگ انقلاب است، گفت: توزیع و توسعه عدالت در جامعه، پیشرفت در عرصه های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بینش سیاسی از دستاوردهای انقلاب است. 

انقلاب اسلامی مردمی ترین و مقتدر ترین کشور است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ترین و مقتدرترین کشور یاد کرد و بیان داشت:  انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران حامی مظلومین و خار چشم ظالمین است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات