۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۷۴۴۸۶
امام جمعه ازنا:

حوزه علمیه خواهران در سنگربانی از عفاف و حجاب رسالت خطیری بر دوش دارد

حوزه علمیه خواهران در سنگربانی از عفاف و حجاب رسالت خطیری بر دوش دارد
لرستان - حجت الاسلام سپهوند به وظیفه بانوان طلبه در ارشاد و هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران در سنگربانی از عفاف و حجاب رسالت خطیری بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب نقش بسزایی داشت و امروز در تداوم راه انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارد.

امام جمعه ازنا با اشاره به گسترش حوزه های علمیه به برکت انقلاب اسلامی افزود: با تربیت طلابی انقلابی و کارآمد باید در حفظ و تقویت حوزه های انقلابی نقش آفرین شد.

وی در ادامه بیان داشت: حوزه‌های علمیه خواهران به ظرفیت مهم سنگربانی از عفاف و پاکی نائل هستند و وجود چندین طلبه و فارغ‌التحصیل و فعالیت‌های مختلف اعم از تبلیغ و پژوهش، نشان از اهمیت و جایگاه به خصوص آن در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام سپهوند عنوان داشت: وظیفه بانوان طلبه ارشاد و هدایت جامعه است و اقدامات بسیار خوب و با ارزشی توسط حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب زن صورت گرفته است و اکنون که ما در جبهه جنگ نرم هستیم وظیفه حوزه‌های علمیه خواهران در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خطیر تر است.

وی تأکید کرد: کمرنگ کردن اعتقاد به ولایت و سایر مسائل دینی، اعتقادات عرفی و اخلاقی از مواردی است که دشمن پیگیرانه در فضای مجازی در حال انجام آن است و حوزه‌ها باید نسبت به این موارد آگاه باشند.

امام جمعه ازنا نقش طلاب خواهر را بسیار اثرگذارتر و حساس‌تر دانست و خاطرنشان کرد: زنان در تربیت فرزندان، نشان دادن شیوه‌های زندگی و اجرای سبک زندگی اسلامی بسیار اثرگذار هستند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات