۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۷۴۴۲۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

حوزویان در صف مقدم تقابل با افکار و نحله های باطل هستند

حوزویان در صف مقدم تقابل با افکار و نحله های باطل هستند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: روحانیون و حوزویان در صف مقدم تقابل با افکار و نحله های باطل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی ظهر امروز با جمعی از روحانیون طرح هجرت و مبلغین دینی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و نیز فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماه، اظهار داشت: شاید در نگاه اول شرایط کرونایی برخی از برنامه های ما همانند ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را تحت الشعاع خود قرار داده باشد، ولی با این وجود باید گفت که ویروس کرونا نمی تواند خللی در اراده ملت ایران وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: امروز به برکت نخبگان ایرانی شاهد ساخت واکسن کرونا هستیم و با رعایت پروتکل ها از سوی مردم می توان به آسانی به این اپیدمی تسلط پیدا کنیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روحانیون طرح هجرت بیان داشت: تبلیغ یکی از ارکان سیاسی و فرهنگی دین اسلام است، لذا وظیفه شما به عنوان پیش قراولان دین بسیار مهم و تاثیرگذار است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه مبلغ دینی باید از یک سری ویژگی های خاص برخوردار باشد، گفت: کار تبلیغ آنهم تبلیغ دینی و نیز در این ایام که دشمن به شدت در حال تخریب باورها و اعتقادات مذهبی مسلمین است، به کاری استراتژیک و حساس مبدل شده است و شما عزیزان همیشه باید مواظب جریان نفوذ باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: همچنین به عینه می بینیم که جریاناتی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که به صورت خزنده به دنبال تحریف بسیاری از داشته ها همانند حقایق انقلاب و... هستند، لذا باید در برابر این حاشیه سازان و غوغاسالاران بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

این استاد حوزوی در ادامه افزود: از این سو در مقابل جریان هایی قرار داریم که با اعمال و حرکت خود و نیز حمایت هایی که از سوی کشورهای مستکبر و سرویس های جاسوسی می شوند به دنبال تغییر چهره واقعی اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه هستند که همه اینها به نوعی پیاده نظام دشمن محسوب می شوند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه روحانیون طرح هجرت و مبلغین دینی در صف مقدم تقابل با افکار و نحله های باطل قرار دارند، خاطرنشان کرد: اولین جبهه ای که مورد هدف تبلیغات مسموم و ضددینی دشمن قرار می گیرد همیشه روحانیون و حوزویان بوده اند و امروز به عینه شاهد این هجمه های تبلیغاتی هستیم، بنابراین شما باید با بصیرت و بینش خود در مقابل این جریانات با علم و تقول قرار بگیرید./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات