۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۷۴۴۰۸
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی خبر داد؛

سفر مدیر حوزه علمیه کردستان به کرمانشاه/ امضا تفاهم نامه بین طرفین

سفر مدیر حوزه علمیه کردستان به کرمانشاه/ امضا تفاهم نامه بین طرفین
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مدیر و معاونین حوزه علمیه استان کردستان سفری یک روزه به استان کرمانشاه داشتند که این سفر نتایج و ثمرات بسیاری به دنبال خود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: مدیر و معاونین حوزه علمیه استان کردستان روز گذشته (20 بهمن) سفری یک روزه به استان کرمانشاه داشتند که این سفر نتایج و ثمرات بسیاری به دنبال خود داشت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در این سفر یک روزه برنامه های بسیاری به صورت فشرده برگزار گردید و نیز تفاهم نامه هایی در این زمینه بین طرفین به امضا رسید.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: اولین برنامه ما نشست مدیران و اساتید دو حوزه علمیه کردستان و کرمانشاه بود که در این نشست مباحث بسیاری بین طرفین مطرح گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با اشاره به اینکه در این نشست مشترک گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه دو استان به اطلاع حاضرین در جلسه رسید، تاکید کرد: از دیگر برنامه های این سفر یک روزه مدیر حوزه علمیه کردستان و هیات همراه، بازدید از مرکز تخصصی آموزش های کاربردی حوزه علمیه کرمانشاه بود که در حال حاضر در دست ساخت می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان کرد: در ادامه این سفر مباحث مدارس قرآنی در استان های کرمانشاه و کردستان بین طرفین مطرح گردید و مقرر شد که حمایت هایی از مدرسه قرآنی شهرستان بیجار کردستان از سوی حوزه علمیه کرمانشاه انجام بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همچنین در این دیدار، با حجت الاسلام محمدی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه دیداری انجام گرفت که در این دیدار مقرر شد که کمک هایی برای توسعه مدرسه قرآنی بیجار در نظر گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه دیگر برنامه این سفر یک روزه را دیدار از مدرسه قرآنی حاج شهبازخان این شهر عنوان کرد و افزود: در این دیدار برنامه محفل انس با قرآن کریم توسط طلاب این مدرسه علمیه قرآنی انجام گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در پایان این سفر مدیر حوزه علمیه استان کردستان، ماحصل این دیدار و نشست ها بین طرفین به گفتگو گذاشته شد./1400/

ارسال نظرات