۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۴۲۹۰
همگام با انقلاب؛

اجرای رزمایش همدلی و احسان به همت حوزه علمیه صحنه به مناسبت دهه فجر

اجرای رزمایش همدلی و احسان به همت حوزه علمیه صحنه به مناسبت دهه فجر
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه صحنه گفت: با همت و تلاش حوزه علمیه صحنه رزمایش همدلی و احسان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در دو مرحله در این شهرستان اجرا گردید.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و فرا رسیدن روز بزرگ 22 بهمن ماه اظهار داشت: خوشبختانه حوزه علمیه صحنه برنامه های بسیاری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال  در سطح این شهرستان برگزار نموده و یا در دست برگزاری دارد.

مدیر حوزه علمیه صحنه در ادامه سخنان خود گفت: یکی از برنامه های حوزه علمیه صحنه اجرای رزمایش مواسات در دو مرحله به مناسبت ایام الله دهه فجر بوده است که یک مرحله آن انجام گرفته و مرحله دوم نیز برگزار می گردد.

این استاد حوزوی بیان داشت: این کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه، ضعفایی از مومنین و... این شهرستان تعلق می گیرد.

حجت الاسلام بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین در ایام الله فجر انقلاب اسلامی برای ادای احترام به خانواده های معظم شهدا، دیدارهایی با این عزیزان در سطح شهرستان صحنه داشته ایم.

مدیر حوزه علمیه صحنه در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری جشن انقلاب در حوزه  علمیه شهرستان صحنه از دیگر برنامه های این مرکز است که ان شاء الله فردا این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این استاد حوزوی اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های حوزه علمیه صحنه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است که ان شاء الله این برنامه فردا با حضور پرشور روحانیون، طلاب و حوزویان این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام بهمنی به دیگر برنامه های برگزار شده توسط حوزه علمیه صحنه در ایام الله فجر انقلاب اسلامی امسال اشاره داشت و تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در این ایام مبارک، برگزاری محفل انس با قرآن کریم بود بود که با استقبال خوب و بی نظیر طلاب و روحانیون این حوزه علمیه روبرو شد.

مدیر حوزه علمیه صحنه خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های حوزه علمیه صحنه دیدار با حجت الاسلام خاص امیری؛ امام جمعه این شهرستان می باشد که این برنامه فردا با حضور حوزویان برگزاری می گردد.

حجت  الاسلام بهمنی با تاکید بر اینکه 22 بهمن به معنای باید روز ملی ایرانیان نامیده شود، تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا راهپیمایی این روز بزرگ در تقویم انقلاب اسلامی در شهرستان صحنه همانند دیگر مناطق کشور به صورت رژه اتومبیل ها و موتورسوران برگزار می گردد./1400/

ارسال نظرات