۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۷۴۲۴۷
امام جمعه کرمانشاه:

ائمه جمعه زمینه جذب جوانان به مساجد را مهیا کنند

ائمه جمعه زمینه جذب جوانان به مساجد را مهیا کنند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: جوان ایرانی، جوانی محجوب با روحیه انقلابی و دینی است، لذا شما ائمه جمعه می توانید زمینه ساز جذب آنان به سمت مساجد باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امروز ائمه جمعه اهل سنت سراسر استان با نماینده ولی فقیه در کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار بیان داشت: یکی از عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی در برابر نظام ستم شاهی به پیروزی برسد، وحدت و یکدگی ملت ایران بود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی و امام راحل توانستند دو بلوک شرق و غرب را عملا با این انقلاب الهی و مردمی به چالش بکشند و این نشان داد که قدرت الهی بالاتر از هر قدرتی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: جوان امروز به علت متقضیات سنی اطلاعات کاملی درباره دوران پیش از انقلاب ندارد،  لذا باید شما ائمه جمعه و کسانی که آن دوران را تجربه کرده اند تفاوت این انقلاب با دوران ستم شاهی را تشریح نمایند.

آیت الله علما در ادامه اظهار داشت: جوان ایرانی، جوانی محجوب با روحیه انقلابی و دینی است، لذا شما ائمه جمعه می توانید زمینه ساز جذب آنان به سمت مساجد باشید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه برای اعتلای این انقلاب همه مسؤول هستیم، بیان داشت: باید بتوانیم با استفاده از داشته هایمان راه اعتلای این انقلاب الهی و مردمی را همواره کنیم و بی شک حرکت در مسیر ولایت فقیه ما را در رساندن به پله های ترقی و توسعه یاری خواهد کرد./1400/

ارسال نظرات