۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۷۴۱۶۳
همگام با انقلاب؛

تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرت ها پابرجاست

تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرت ها پابرجاست
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرت های جهانی نیز علیه این مملکت و ملت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز در جمع طلاب و روحانیون اهل سنت این استان که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را خدمت همه شما روحانیون و طلاب علوم دینی تبریک عرض می کنم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: از روزی که این انقلاب به رهبری امام راحل به پیروزی رسید شاهد بسیاری از تحرکات دشمنان و ابرقدرت ها علیه این نظام الهی و اسلامی بوده و هستیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به راه انداختن جنگ های خیابانب، کودتاها، تحریک و تجهیز گروه های تجریه طلب و... تنها نمونه کوچکی از توطئه دشمنان در اوایل انقلاب است.

ماموستا مرادی ادامه داد: اما مهمترین و سنگین ترین برنامه دشمن علیه این انقلاب، تحریک صدام ملعون برای به راه انداختن یک جنگ نظامی تمام عیار علین این نظام نوپا بود که در این جنگ هشت ساله که به نوعی ایران در یک سمت جبهه قرار داشت و در مقابل بیش از 50 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم حضور داشتند، این ملت و جوانان ایران بودند که با تاسی از آرمان های امام راحل  دشمن را ناکام گذاشتند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: با پایان یافتن جنگ تحمیلی برخی از خواص اینگونه فکر می کردند که دشمنی های مستکبرین با این ملت به پایان رسیده است، ولی باید گفت تا زمانی که انقلاب اسلامی وجود دارد، دشمنی ابرقدرتهای جهانی نیز علیه این مملکت و ملت تداوم خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تنها چند هفته بعد از آتش بس بین ایران و نظام بعثی صدام، اروپایی ها و آمریکایی ها دشمنی خود را با تشدید تحریم های اقتصادی دنبال کردند تا جایی که اکنون شاهد بیشترین و بی سابقه ترین فشارهای اقتصادی بر این ملت و کشور هستیم.

وی افزود: اما خوشبختانه با روحیه انقلابی گری و بصیرت والای ملت ایران دشمن در تمامی جبهه ها به نوعی مزه شکست را می چشد و امسال نیز برنامه های بسیاری برای کم رنگ کردن ایام الله دهه فجر در دستور کار خود داشت که ان شاء  الله این برنامه ها و توطئه های ننگین آنان به مانند گذشته برملا و هویدا خواهد شد.

ماموستا مرادی با تاکید بر اینکه سنی و شیعه نباید فریب بازی های سیاسی و مذهبی دشمنان را بخورند، بیان داشت: دشمنان امروز با روش جنگ نرم، عداوت خود را ادامه می دهند و تلاش بسیاری برای تقابل شیعه و سنی دارند ولی تاکنون در این زمینه ناکام بوده اند ولی این ناکامی به معنای پایان این توطئه های ننگین از سوی دشمنان نبوده و نیست.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: کسانی که به هر نوعی به دنبال پررنگ کردن اختلاف بین شیعه و سنی هستند نه تنها نمی توان آنها را مسلمان دانست بلکه بی گمان آنان پیاده نظام دشمن محسوب  می شوند.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین امروز باید با روحیه انقلابی گری و جهادی از تحرکات دشمن در خارج و داخل مملکت جلوگیری کنیم، زیرا دشمنی مستکبرین نه با شیعه است نه با سنی، بلکه آنان با اصل اسلام ناب محمدی (ص) مشکل دارند./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات