۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۷۴۳۶۹
به برکت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اسلام آباد غرب اهدا شد

۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اسلام آباد غرب اهدا شد
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: ۱۰ سری جهیزیه به همت خیرین و کمیته امداد امام اسلام آباد غرب و با همکاری حوزه علمیه این شهرستان به زوج‌های جوان اهدا شد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: خوشبختانه حوزه علمیه اسلام آبادغرب علیرغم وضعیت خاص جامعه در بحث بیماری کرونا ویژه برنامه های فرهنگی و دینی بسیاری خوبی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار کرده است.

مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب در ادامه سخنان خود گفت: به برکت این دهه مبارک کمک های خاص و ویژه ای به همت خیرین و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام راحل (ره) و تعامل و همراهی حوزه علمیه شهرستان اسلام آبادغرب انجام گرفته است.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: خوشبختانه یکی از خیرین اسلام آبادغرب در اقدامی خداپسندانه برای یکی از خانواده های های محروم و بی بضاعت این شهرستان علاوه بر اینکه یک واحد خانه احداث کرده است روز گذشته نیز امکانات و وسایل لازم برای یک زندگی را  نیز به خانواده مذکور تحول داده اند.

این استاد حوزوی تشریح کرد: ساخت این منزل با تمام امکانات و وسایل زندگی به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به همت خیر گمنام و با همکاری کمیته امداد اسلام آباد غرب و مرکز نیکوکاری فدک حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مدیر حوزه علمیه شهرستان و رییس کمیته امداد امام (ره) شهرستان انجام گرفت.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: این کار خداپسندانه با همکاری حوزه علمیه شهرستان، کمیته امداد اسلام آباد غرب و مرکز نیکوکاری فدک حضرت زهرا سلام الله علیها قمر بنی هاشم علیه السلام صورت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه اسلام آبادغرب در ادامه سخنان خود گفت: امروز هم به برکت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از 10 سری جهیزیه کامل به زوجین جوان و کم درآمد شهرستان اسلام آبادغرب هدیه می شود.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه این حرکت در راستای محرومیت زدایی و ایجاد امید در بین زوجین جوان این شهرستان می باشد، عنوان کرد: در تهیه این تعداد جهیزیه خیرین و کمیته امداد امام (ره) این شهرستان همگی پای کار بوده اند و حوزه علمیه اسلام آبادغرب نیز در این کار خداپسندانه مشارکت داشته است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، گفت: نباید اجازه دهیم که ویروس منحوس کرونا این یوم الله را تحت الشعاع خود قرار دهد، لذا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شهرستان اسلام آبادغرب به مانند دیگر نقاط کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی به صورت خودرویی و موتوری انجام می شود./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات