۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۴۴۳۰
همگام با انقلاب؛

۲۲ بهمن، مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است

۲۲ بهمن، مظهر عزت و اقتدار ملت ایران است
مازندران - حجت الاسلام صادقی، ۲۲ بهمن را مظهر عزت و اقتدار ملت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن را یادآور وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر رژیم طاغوت دانست و گفت: این روز مهم نقطه اوج وحدت ملی همراه با بصیرت ملت ایران در همراهی با نهضت انقلاب بود.

وی با بیان این که ملت ایران در بهمن 57 با خروش ملی خود به طاغوت دو هزار و 500 ساله پایان دادند، افزود: این ملت با پایه گذاری یک حکومت دینی به رژیم فاسد و وابسته پهلوی پایان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران، 22 بهمن هر سال را تجدید بیعت دوباره ملت ایران با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز ملت ایران پیرو خط خمینی کبیر هستند و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری آن خط و مسیر را حفظ می کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان در طول 42 سال اخیر تلاش کردند مردم را از خط امام و رهبری جدا کنند، ادامه داد: اما این مردم ثابت کردند تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند ایستاد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، حضور در صحنه مردم را بزرگترین پشتوانه حفظ و تقویت انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این مردم در دفاع از انقلاب مقتدرانه حضور دارند دشمن هیچ گاه نمی تواند به خواسته های شوم خود دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، روز 22 بهمن را مظهر عزت و اقتدار ملت ایران دانست و تصریح کرد: به طور حتم گرامیداشت این روز مهم در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی، نقش مهمی در حفظ و تقویت آرمان ها و ارزش های این نظام الهی خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی، انقلاب اسلامی را بزرگترین انقلاب مردمی و معنوی قرن حاضر دانست و با بیان این که این انقلاب مردمی و بر پایه دین و ارزش های الهی همه محاسبات و معادلات بین المللی را بر هم زد، ادامه داد: انقلاب ملت ایران در سال 57، تحولی عظیم در دنیا به وجود آورد که همواره ماندگار خواهد ماند.

وی، 22 بهمن هر سال را آزمون دیگری در اثبات ولایت مداری، انقلابی گری و حق طلبی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این مردم با بصیرت امسال نیز با بزرگداشت این روز تاریخی به شیوه های اعلام شده این روز و حماسه عظیم را گرامی خواهند داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بزرگداشت این روز مهم نشان از زنده و پویا بودن آرمان های انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، روحیه انقلابی و بصیرت ملت ایران است، افزود: بزرگداشت این حماسه عظیم و تاریخی مشت محکمی بر دهان کسانی خواهند بود که در طول 42 سال اخیر همواره تلاش کردند مردم را از آرمان های انقلاب جدا کنند.

حجت الاسلام صادقی همچنین به پیشرفت های 42 ساله کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این پیشرفت ها در سایه رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین تلاش ها و مجاهدت های این مردم با بصیرت و انقلابی به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران همواره در مسیر آرمان های امام و رهبری حرکت خواهند کرد، افزود: به طور حتم خنثی کردن توطئه دشمنان و تقویت انقلاب و نظام اسلامی در گرو تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه خواهد بود./950/ت310/ب1

ارسال نظرات