۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۷۴۳۸۲
حجت الاسلام شکریان:

انقلاب اسلامی موجب احیاء عزت از دست رفته ملت ایران شد

انقلاب اسلامی موجب احیاء عزت از دست رفته ملت ایران شد
مازندران - حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی افق های تازه ای را پیش روی ملت ایران گشود، گفت: این انقلاب، عزت از دست رفته ملت ایران را دوباره بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بابل برگزار شد به چهار دهه عزت و اقتدار ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی عزت از دست رفته ملت ایران را دوباره بازگرداند و به این ملت عظمت و اقتداری وصف نا شدنی بخشید.

وی با بیان این که رژیم سابق در عرصه های مختلف وابسته و دست نشانده نشانده آمریکا بود، افزود: حکام ظالم گذشته بدون نظر آمریکا قادر به انجام هیچ کاری نبودند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، تصریح کرد: این ملت در سایه استقلال، آزادی و خودباوری ملی به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ایران اسلامی در سایه تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب امروز به کشوری تعیین کننده در منطقه تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات نظام سلطه را در منطقه و سایر نقاط جهان با چالش جدی مواجه کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی افق های تازه ای را پیش روی ملت ایران گشود، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در زمره قدرتمند ترین کشورهای جهان از لحاظ نظامی و علمی است و این به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در همه زمینه ها وابسته به بیرون بود، تصریح کرد: امروز و پس از 42 سالف ایران اسلامی در بخش های مختلفی به خودکفایی رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که علیرغم همه دشمنی های بدخواهان انقلاب، گفتمان و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است، ادامه داد: این گفتمان اصیل، منافع دنیای استکبار را در اقصی نقاط جهان با چالش مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی همه موانع پیش روی را برای رسیدن به قله های پیشرفت کنار زده است، خاطرنشان کرد: امروز این کشور با عظمت در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و بین المللی قرار داد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تقویت و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مهم ترین دغدغه برنامه جبهه فعالان فرهنگی انقلاب باشد و امروز با همه هجمه های گسترده دشمنان انقلاب و شبکه های معاند خارجی و داخلی برای تضعیف جمهوری اسلامی، مسؤولیت جبهه فعالان فرهنگی انقلاب سنگین تر از همیشه است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی در فضای مجازی و برخی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این ایام، افزود: هم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و رسانه ای در مقابل این هجمه ها در این شرایط کشور ضروری است و وحدت جریان ها و گروه های انقلابی و فرهنگی برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی یک امر اجتناب ناپذیر است./950/

ارسال نظرات