۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۷۴۴۲۸
مدیر حوزه علمیه استان لرستان:

طلاب و روحانیت در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند

طلاب و روحانیت در گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب، گفت: روحانیت در ادامه راه انقلاب و صیانت از آرمان های امام و انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ایام دهه فجر فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه لرستان مهم ترین دستاورد انقلاب را شکل گیری نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: عدم وابستگی به بیگانگان و خوداتکایی از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب خاطرنشان کرد: امروز نیز روحانیت در ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های امام راحل و انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام عبداللهی تأکید کرد: طلاب و روحانیت باید در زمینه تبلیغ، تببین و تشریح خدمات نظام در عرصه تبلیغ نقش آفرینی کنند و از ظرفیت های تبلیغی و فضای مجازی بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه انقلاب به پشتوانه ملت ایران در راستای تحقق احکام اسلامی شکل گرفت، بیان داشت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب در گام دوم رسالت سنگینی بر دوش دارند و با ادامه راه امام و شهدا باید از آرمان های انقلاب صیانت شود.

وی بیان داشت: با تربیت جوانان انقلابی باید در گام دوم گام های استواری برداشته شود و با تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل امروز و بصیرت بخشی جلوی توطئه نفوذ فرهنگی دشمن گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان عنوان داشت: بیان دستاوردهای انقلاب مهم ترین عامل برای ایجاد امید در جامعه بوده و این اقدام در خنثی سازی دسیسه های دشمن در زمینه های مختلف نقش آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی، فرهنگی و رسانه ای طلاب و روحانیت باید در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، روشنگری بین جوانان، امید آفرینی در جامعه و مقابله با توطئه نفوذ دشمن نقش آفرینی کنند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات