۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۴۴۷۵
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود

یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود
لرستان - رحیم صفوی یوم الله ۲۲ بهمن را نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و گفت: این روز یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، ظهر امروز در مراسم ۲۲ بهمن در مصلای الغدیر خرم آباد گفت: یوم الله 22 بهمن نقطه سرنوشت ساز پیروزی حق بر باطل و نوید بخش پیروزی ملت‌های اسلامی و آزادی خواه بر حکومت‌های ظالم، دیکتاتور، قبیله‌ای و وابسته به بیگانگان است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور تجلی نور خدا بر قلب ملت بزرگ ایران بود، افزود: وجه تمایز انقلاب اسلامی شما مردم با سایر انقلاب‌های قرن بیستم، این بود که به خاطر برخورداری از یک رهبر عادل، فقیه جامع الشرایط و برخورداری یک سازه مستحکم اعتقاد به قرآن، سنت نبوی و علوی، توانست تمامی هاضمه سیاست جهانی را در هم بریزد و دیگر مکاتب سیاسی کمونیستی، لیبرالیستی و سرمایه داری را با شکست مواجه سازد و راه جدیدی را برای پیروزی ملت‌ها و ساختن نظام‌های مردم پایه و بر اساس اراده ملت‌ها در جهان رقم بزند.

وی بیان داشت: ظرفیت سازی انقلاب اسلامی در تشکیل دولت اسلامی، قوای سه گانه، قوای مسلح، ارائه خدمات، توسعه زیرساخت‌ها در عرصه‌های پیشرفت، آبادانی ایران عزیز ما و خدمت رسانی به مردم سراسر کشور در این ۴۲ سال گذشته با ۲۰۰ سال گذشته قابل قیاس نیست.

رحیم صفوی به خدمات بالای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی موجب سرافرازی و افتخار ایران و ایرانی شده است و امروز ملت‌ها و کشورهای دنیا، به ویژه ملت‌های اسلامی، شما ملت ایران و نظام سیاسی ایران را الگوی پیشرفت و مقاومتشان را در مقابل سلطه بیگانگان می‌شناسند.

وی عنوان داشت: جوانان برومند، هوشمند و انقلابی استان، موضوع سخن اصلی من فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در گام دو انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به وجود مشکلات و چالش های پیش روی انقلاب خاطرنشان کرد: برای درک و فهم فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی و عبور از شرایط نامساعد فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب آینده به سه مفهوم اساسی شناخت روندهای جهانی، منطقه‌ای و ملی، شناخت رویدادها در سه سطح بین الملل، منطقه‌ای و ملی و متناسب با این روندها و رویدادها، راهبردها و برنامه‌های کلان کشور را برای استفاده از فرصت‌ها و جلوگیری از چالش‌ها باید توجه کنیم.

وی با بیان اینکه روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی در ۴۲ سال گذشته در مناسبات قدرت، سیاست و فرهنگ به نفع ایران می‌شود، گفت: این روند، روند قدرت گیری ملت ایران و حل مشکلات ملت ایران و افول قدرت‌های دشمن انقلاب و ملت‌های مظلوم منطقه است.

رحیم صفوی با بیان اینکه در مقیاس جهانی، نظام دو قطبی قدرت جهانی فرو پاشید، اتحاد شوروی ۱۵ تکه شد و آمریکایی‌ها در چرخه افول و سرازیری قرار گرفته‌اند، یادآور شد: آمریکایی‌ها به عنوان خبیث‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی و ملت‌های آزاده و استقلال طلب،  درون جامعه خود به شکل آشفته و تنش به سر می‌برد، قدرت آمریکا دچار اضمحلال و سیاست آمریکا نخ نما و بی آبرو شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها با شکست استراتژی و لشکر کشی نظامی و اشغال افغانستان و عراق مظلوم بعد از ۲۰ سال نتوانست به اهداف خود برسد، افزود: آمریکا هزینه‌های زیادی کرد و بیش از ۳۰ هزار نفر کشته و زخمی داد، در این روند ۲۰ ساله فرصت‌های خوبی برای چینی‌ها، روسیه و ایران به وجود آمد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در پروژه تک قطبی سازی قدرت در جهان و یا تشکیل قدرت هژمون شکست خورد، ائتلاف آمریکایی، صهیونیستی و عبری در سوریه برای سرنگونی بشار اسد و راه اندازی داعش با درخواست دولت‌های سوریه و عراق و حمایت سیاسی، نفوذ و حضور مدافعان حرم و با حضور مشاوره نظامی امثال سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی با شکست مواجه شد، ایران پیروز منطقه شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ایران اسلامی را الگویی در منطقه خواند و افزود: به فضل الهی و در قرن ۱۵ هجری شمسی قدرت جهان اسلام، مرکب از دو میلیارد جمعیت مسلمانان، با توسعه همگرایی و روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی، تقویت جبهه مقاومتی که محصول دفاع مقدس ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: دنیا می‌داند که این رهبری ملت ما است که نه فرمانده و مدافع ایران اسلامی، بلکه فرمانده دفاع از بلاد اسلامی عراق، سوریه، لبنان و یمن است و جهان استکبار، قدرت نفوذ رهبری ایران، مقاومت ملت ایران، جوانانی که هشت سال دفاع مقدس را آفریدند، جوانانی که مدافع حرم شدند، قدرت سازماندهی و نبوغ ایران را درک می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب پرچمدار مسلمین جهان است

رحیم صفوی رهبری را پرچمدار مسلمین جهان دانست و افزود: اولین فرصت ملت بزرگ ما وجود با برکت رهبری خردمند، شجاع، مدیر و مدبر است، ایشان پس از امام، پرچمدار عزت مسلمین و حکومت جمهوری اسلامی شده‌اند، رهبری توانسته که سکان دار ثبات سیاسی و امنیتی و همچنین توسعه اقتدار ملی ایران، نفوذ فرهنگی سیاسی ایران در منطقه و جهان اسلام شود.

وی بیان داشت: برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، حمایت و پشتیبانی شما از ولایت فقیه و حضور مردم در همه صحنه‌های خطر، دفع فتنه‌ها، موجب شکست توطئه شیاطین بزرگ و کوچک، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای منطقه شده است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات