۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۷۴۴۷۲
امام جمعه قصرشیرین:

بسیاری از نهضت های آزادیخواه به تأسی از انقلاب اسلامی حرکت می کنند

بسیاری از نهضت های آزادیخواه به تأسی از انقلاب اسلامی حرکت می کنند
کرمانشاه - امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز بسیاری از نهضت های آزادیخواه به تأسی از انقلاب اسلامی ایران حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی امروز در مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه که امروز در قصرشیرین برگزار شد، اظهار داشت: انقلابی که توسط امام خمینی (ره) در سال 57 شکل گرفت باعث ایجاد یک حکومت اسلامی در کشور و جهان شد و به معنای واقعی تعریف دیگری از انقلاب را بازخوانی کرد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: از سوی دیگر این انقلاب اسلامی باعث شد که پرده های تاریکی از جهان رخت بربندد و امروز شاهد تابش خورشید تابان این انقلاب در دنیا هستیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه بیان کرد: بنابراین به جرات می توان گفت که جهان بشریت به نوعی مدیون این انقلاب اسلامی است، زیرا این انقلاب به آنان راه و رسم آزادگی را به معنای واقعی نشان داد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از سوی دیگر انقلاب اسلامی تفکرات انقلابی گرایانه و دینی خود را به سطح جهان منتقل کرد و امروز بسیاری از نهضت های آزادیخواه به تاسی از این انقلاب حرکت می کنند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز بسیاری از دشمنان با امید به وضعیت کرونا مترصد برگزار نشدن راهپیمایی این روز بزرگ بودند ولی ملت ایران با حضور خود در این یوم الله پاسخ دندان شکنی به آنان دادند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات