۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۸۰۶۸
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین خواهد شد

برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس سبب دلگرمی ملت مظلوم فلسطین خواهد شد
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس موجب پشتیبانی، حمایت و دلگرمی برای ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: با توجه به این که دو سال اخیر راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری برگزار نشده، امسال حضور مردم در این راهپیمایی از اهمیت دوچندان برخوردار است.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان کرد: امسال دوستداران آزادی قدس شریف و همچنین دشمنان مردم فلسطین نگاه ویژه ای به میزان حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس دارند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از آرمان های مهم امام خمینی(ره) بوده، گفت: حضور پرشور و با شکوه تر مردم در راهپیمایی روز قدس امسال دارای پیام ویژه برای دوستداران نظام و ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و همچنین دشمنان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز داشت: برگزاری راهپیمایی روز قدس موجب پشتیبانی، حمایت و دلگرمی برای ملت مظلوم فلسطین و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با سران اروپایی، گفت: حضور با شکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای قوی و مقتدرانه برای مسؤولان نظام ایران در مذاکرات هسته ای خواهد بود و همچنین این پیام را برای کشورهای مذاکره کننده دارد که ملت های مسلمان و ملت ایران بر سر آرمان های خود ایستادگی می کنند، از این رو باید سران کشورهای مذاکره کننده خواسته های به حق نظام اسلامی ایران را اجرایی کنند و از زیاده خواهی‌های خود دست بردارند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب اقتدار و تقویت نظام اسلامی و همچنین تجدید پیمان ملت ایران با آرمان‌های امام راحل و حمایت از مستضعفان جهان خواهد شد.

آیت الله رجبی با انتقاد از عادی سازی روابط برخی از سران کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: امروز با توجه به قدرت جبهه مقاومت و روشن شدن پوشالی بودن قدرت اسرائیل غاصب این گونه برقراری ارتباط های سران کشورهای عربی با اسرائیل غاصب ارزش چندانی ندارد.

به زودی کشورهایی که اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند ابراز پشیمانی خواهند کرد

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و برخی سران کشورهای عربی امری نگران کننده برای این کشورها خواهد بود، افزود: به رغم عادی سازی این گونه روابط رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، هنوز جبهه مقاومت زنده بوده و ملت فلسطین در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی حضور دارد، از این رو به زودی کشورهایی که اعلام عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب کرده اند ابراز پشیمانی خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: حضور پرشور مردم مسلمان در روز قدس سبب شکست توطئه عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی خواهد شد، زیرا که ملت های مسلمان برای این گونه توطئه های استکبار جهانی ارزشی قائل نیستند و این نقشه های شوم استکبار جهانی خللی در اراده جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نخواهد گذاشت.

آیت الله رجبی با بیان اینکه قدرت رژیم صهیونیستی رو به افول است، ابراز داشت: نابودی رژیم صهیونیستی سخن حکیمانه ای از سوی رهبر انقلاب اسلامی بوده که قطعا محقق خواهد شد.

ارسال نظرات