۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۸۱۰۴
با حضور معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛

نشست الگوی بانکداری در اقتصاد مردمی برگزار شد

نشست الگوی بانکداری در اقتصاد مردمی برگزار شد
سلسله نشست های هم اندیشی حکمرانی اسلامی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با موضوع الگوی بانکداری در اقتصاد مردمی در حوزه علمیه مشکات قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سلسله نشست های هم اندیشی حکمرانی اسلامی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت صبح امروز با موضوع الگوی بانکداری در اقتصاد مردمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و آقای مهدی مسکنی معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از اندیشمندان و اساتید حوزه اقتصاد اسلامی در مدرسه دینی مشکات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اولین جلسه از نشست های تخصصی مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ابراز کرد: اولین جلسه به مسئله بانکداری می پردازد که از مهم ترین معضلات و چالش های نظام ما است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در عرصه اقتصاد اگر ما بخواهیم چند چالش مهم را مطرح کنیم شاید مهم ترین آن ها مسئله بانک باشد؛ ان شاء الله این نشست ها زمینه ای برای تحکیم ارتباطات دولت و روحانیت در بخش های نرم افزاری باشد و بتوانیم به سمت تشکیل دولت اسلامی گام برداریم.

در ادامه این جلسه معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تعاونی ها را به بانک تبدیل کردیم اما خروجی متفاوتی را ندیدم، خاطرنشان کرد: شاخص هایی تغییر کرده است اما کار مردم تغییری به خود ندیده است.

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آیا امروز باید تعاون را ترویج کنیم یا تعاونی ها، ابراز کرد: ما مسئول تعاون هستیم یا تعاونی، صندوق های خانگی، فامیلی تعاونی است یا تعاون، به تعبیر بنده بسیاری از این نوع کارهای مردمی تعاون است که تا به امروز با شکست مواجه نشده و اقساط را هم به موقع و بدون سود پرداخت کرده اند، سوال اینجاست که ما باید در کدام لایه قرار بگیریم؟

ارسال نظرات