۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۰۸۱۴۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مشکلات قشر عظیم کارگر رصد و برای رفع آنها برنامه ریزی شود

مشکلات قشر عظیم کارگر رصد و برای رفع آنها برنامه ریزی شود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ایران اسلامی کشوری غنی است و با تلاش و دلسوزی بیشتر می توان سطح رفاه جامعه به ویژه کارگران را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره تلاش های بسیاری برای ارتقاء زندگی قشر کارگر داشتند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهنده این راه هستند و این مهم را می توان در نامگذاری ها سال ها توسط ایشان دریافت.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ایران اسلامی کشوری غنی است و با تلاش و دلسوزی بیشتر می توان سطح رفاه جامعه به ویژه کارگران را ارتقاء دهیم و هرگز نگاهمان به بیرون از مرزها نباشد.

آیت الله علما تاکید کرد: بی گمان این همه دشمنی با ایران نشان می دهد که این کشور، کشوری ثروتمند و تاثیرگذار در سطح جهانی است از همین رو دشمنان همواره تلاش دارند که با طرح دوستی ثروت های این کشور را غارت کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: بی شک با برنامه ریزی و البته تعهد بیشتر می توانیم یکایک مشکلات موجود در جامعه را از پیش رو برداریم، زیرا اکنون ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می زند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی که امروز گریبان جامعه را گرفته است به نوعی مربوط به دولت های پیشین است و به عینه آثار این مهم را در جامعه و بازار به خوبی احساس می کنیم.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکلات قشر عظیم کارگر باید رصد شود و برای حل آنها راه کار عملی و درست انتخاب شود زیرا کارگران از شریف ترین اقشار و صنوف جامعه ما محسوب می شوند./1400/

ارسال نظرات