۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۱۶۶
امام جمعه بهشهر:

مسأله قدس فراموش شدنی نیست / تا آزادی قدس شریف مبارزه خواهیم کرد

مسأله قدس فراموش شدنی نیست / تا آزادی قدس شریف مبارزه خواهیم کرد
مازندران - حجت الاسلام جباری تأکید کرد: تلاش برخی کشورها برای به فراموشی سپردن مسأله مهم قدس به طور حتم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این روز مهم را فرصتی برای اعلام انزجار جهانی علیه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی راهبردی در جهت ایجاد وحدت جهانی برای مقابله با این رژیم کودک کش عنوان کرد و افزود: این روز مهم نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس امسال تأکید کرد و گفت: راهپیمایی امسال با سال های دیگر بسیار متفاوت است و در شرایطی در این راهپیمایی شرکت می کنیم که مردم مظلوم فلسطین در حال جانفشانی در برابر اقدامات صهیونیست های جنایت کار هستند.

حجت الاسلام جباری، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه ای که آمریکایی ها با عنوان طرح سازش در منطقه دنبال می کنند، برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس امسال در خنثی شدن نقشه های آنها بسیار اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که روز جهانی قدس بار دیگر وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند، تصریح کرد: قدس شریف مسأله نخست جهان اسلام است و روز قدس آرمانی است که متعلق به همه موحدین و مومنان تا همیشه تاریخ و اعصار گذشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسأله قدس هیچ گاه فراموش شدنی نیست، ادامه داد: تلاش برخی کشورها برای به فراموشی سپردن این مسأله مهم به طور حتم شکست خواهد خورد.

وی با بیان این که همه ملت های آزادی خواه جهان و همه مسلمانان در برابر مسأله قدس وظیفه دارند، تصریح کرد: باید با وحدت و همبستگی در برابر این رژیم جعلی و جنایت کار بیاستیم و همه توان خود را برای نابودی آن به کار گیریم.

حجت الاسلام جباری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز به برکت خون شهیدان خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی این شجره‌‏ طیبه به بالندگی و شکوفایی رسیده و آینده درخشانی را بشارت می‏ دهد، بیان داشت: این جبهه واحد در حال گسترش در سراسر جهان است و به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از سوی این جبهه واحد بین المللی خواهیم بود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران نیز بار دیگر در عمل به فرامین امام راحل و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس به میدان خواهند آمد و بار دیگر انزجار خود را نسبت به رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام خواهند کرد./950/ت302/

افشین ایمانی
ارسال نظرات