۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۰۷۸۱۵
حجت الاسلام بابائیان:

روز قدس، طنین وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است

روز قدس، طنین وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به در پیش بودن آخرین جامعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این روز را روز نمایش اقتدار اسلامی دانست.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این روز را روز نمایش اقتدار اسلامی دانست.

وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس طنین وحدت جامعه اسلامی است، افزود: روز قدس یوم‌‌الله و یک روز با عظمت جهانی، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، فریاد ملت‌های مظلوم علیه اسرائیل غاصب و آمریکا، روز صف‌بندی حق در مقابل باطل و روز نمایش اقتدار امت اسلامی در جهان اسلام است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه گفت: هدف از برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از آرمان‌های قدس شریف، گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه، معرفی جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، ظرفیت‌سازی، وحدت و هم‌افزایی در جهان اسلام برای شکست طرح سازش و عادی‌سازی رژیم صهیونیستی، تجلیل از شهدای آزادی قدس، به چالش کشیدن شعار دروغین صلح و حقوق بشر قدرت‌های استکباری است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به جنایت های چندین دهه گذشته رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین مظلوم، حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس را ابراز انزجار عملی نسبت به این جنایت های آشکار دانست.

وی با بیان این که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز وحدت و انسجام امت اسلامی و سایر ملت های آزادی خواه جهان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است، تصریح کرد: به طور حتم با وحدت و همبستگی امت اسلامی ریشه این غده سرطانی از جهان بشریت خشکانده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رژیم صهیونیستی روزهای آخرین زندگی نکبت بار خود را می گذراند، خاطرنشان کرد: با شکل گیری جبهه ضد صهیونیسم در جهان به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و جنایت کار خواهیم بود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: این روز مهم موجب اجماع افکار عمومی اندیشمندان و آزادی خواهان جهان برای مقابله با رژیم جنایت کار صهیونیستی شده است.

امام جمعه امیرکلا در ادامه سخنان خود با اشاره به این که روز قدس يك روز ماندگار در تاريخ بشريت است و تنها متعلق به ملت ايران نيست، خاطرنشان کرد: این روز تاریخی متعلق به دنياي اسلام، بشريت و به هر گروهي كه روح مبارزه گري با تجاوز و تجاوز گري دارند، است.

استاد حوزه علمیه مازندران به جنایت های اخیر این رژیم جعلی کودک کش در اهانت به قدس شریف اشاره کرد و افزود: امروز وقت آن رسیده است که همه ملت های مسلمان که دل در گرو قدس شریف داده اند در برابر جنایت های آشکار این رژیم جعلی مقتدرانه بیاستند.

وی، راهپیمایی امسال روز جهانی قدس را بسیار مهم و دارای اهمیت دو چندان توصیف کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم جهانی استفاده شود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که وحدت امت اسلامی و همه آزادی خواهان جهان در روز جهانی قدس، پایه های سست رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه در خواهد اورد، بیان داشت: این روز مهم نمایشگر حقیقت دو صفحه از تاریخ یعنی مظلومیت، استقامت و پایداری ملت فلسطین و دیگری روحیه تجاوزگری یک رژیم نژاد پرست و جعلی است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات