۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۷۰۷۵۶۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، وظیفه انسانی همه ملت ها است

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، وظیفه انسانی همه ملت ها است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با محکوم کردن جنایت های صهیونیست ها و هتک حرمت قدس شریف بر ضرورت اقدام قاطعانه امت اسلامی در برابر این گونه جنایت ها تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن جنایت های صهیونیست ها در فلسطین و هتک حرمت مسجد القصی بر ضرورت اقدام قاطعانه امت اسلامی در برابر این گونه جنایت ها تأکید کرد.

وی با بیان این که در آستانه روز جهانی قدس شاهد هتک حرمت صهیونیست ها در قدس شریف هستیم، افزود: متأسفانه سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر این گونه اقدامات خباثت آلود برای جسارت بیشتر صهیونیست ها افزوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید در برابر این گونه اقدامات صهیونیست ها سکوت کرد، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر باید در برابر جنایت های صهیونیست ها در قدس شریف قاطعانه موضع گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که امروز همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید انزجار خود را نسبت به جنایت های صهیونیست ها در قدس شریف اعلام کنند، تصریح کرد: سکوت در برابر این جنایت ها، صهیونیست ها را جسورتر خواهد کرد.

امام جمعه نوشهر با تأکید بر این که رژیم جلاد صهیونیستی ده ها سال است که مردم بی گناه فلسطین را به خاک و خون می کشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه حتی کشورهای مدعی اسلامی بودن نیز در برابر این جنایت های آشکار سکوت می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه مسجدالقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان از اهمیت و قداست بالایی برای همه مسلمانان عالم برخوردار است، تصریح کرد: هر گونه هتک حرمت به مکان شریف محکوم و باید شدید ترین لحن باید پاسخ داده شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ده ها سال است با دستان خالی در برابر یک رژیم جلاد و کودک کش ایستاده و مقاومت می کند، خاطرنشان کرد: این وظیفه کشورهای اسلامی و همه آزادی خواهان جهان است از این مردم مظلوم در برابر کفتارهای صهیونیست حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ به تناقض عملکرد مدعیان حقوق بشر در مسأله فلسطین و اوکراین اشاره کرد و افزود: صهیونیست ها ده ها سال است که مردم و کودکان بی دفاع فلسطین را به شهادت می رسانند و هیچ رسانه و سازمان بین المللی موضع قاطعی نمی گیرد، اما در ماه های اخیر به وضوح مواضع و حمایت های مختلف کشورها از اوکراین در برابر روسیه را دیدیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که صهیونیست ها با چراغ سبز و حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی، جنایت های هولناکی را در مناطق مختلف فلسطین مرتکب شدند، بیان داشت: اما هیچ سازمان بین المللی نه تنها این جنایت ها را محکوم نکرد بلکه آن اقدامات را حق طبیعی صهیونیست ها برای دفاع از خود بیان کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حقوق بشر تنها ابزاری برای فشار به کشورهای مظلوم و بی دفاع از سوی نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین، افغانستان و همچنین سایر کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه به وضوح نشان داد که شعارهای حقوق بشری غرب کاملاً دروغین است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه انسانی هر انسان مسلمان و آزادی خواهی دانست و بیان داشت: باید از این مردم بی پناه در برابر صهیونیست های جلاد تا آزاد سازی قدس شریف قاطعانه حمایت کنیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات