۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۰۷۳۸۱
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با عوامل پشت پرده ناهنجاری های اخلاقی

ضرورت برخورد با عوامل پشت پرده ناهنجاری های اخلاقی
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بر ضرورت برخورد قانونی با ناهنجاری ها و آسیب های اخلاقی و اجتماعی در مناطق گردشگری استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران در دیدار وزیر اطلاعات گفت: مازندران با زیرساخت ریشه دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی در حوزه امنیت دارای امنیتی پایدار برخوردار است.

وی، مردم مازندران را مردمی معتقد، مومن و انقلابی معرفی کرد و افزود: مقام معظم رهبری به خصوص روی بُعد انقلابی بودن این مردم و نقشی که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشتند و آن ثباتی که در مسیر دیانت داشتند تاکید کردند و مایه خوشحالی و تشکر ایشان شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مردم این منطقه به دلیل زیرساخت اعتقادی و ایمانی مسلمی که دارند همواره در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان با قدرت ایستادند، ادامه داد: ایمان و ولایت مداری مردم مازندران در کنار هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) مانع تحقق توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن در این منطقه شده است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود گردشگر پذیر بودن مازندران را عاملی در جهت ایجاد آسیب‌های اخلاقی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: انتظار ما این است در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: باید پشت پرده این جریان ضد فرهنگی مخرب که در حال مدیریت و ساماندهی هستند شناسایی و با آن‌ها به موقع و مناسب برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آن که در ظاهر از مسائل فرهنگی این استان دیده می‌شود نه مربوط به مردم و نه در شأن فرهنگ این دیار است، بیان داشت: آسیب‌ها و ولنگاری‌های فرهنگی که در مناطقی از مازندران دیده می‌شود محصول توطئه‌ها و ساماندهی‌های دشمنان علیه اعتقادات و ارزش‌های دینی این مردم است که باید شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در حوزه اقتصادی، کشاورزی، دانشگاهی و علمی نیز مازندران از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیداوریم از همه این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و پیشرفت استان بهره گرفته شود. /۹۵۰/

افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
برخی از دشمنان نظام که اقدام به تولید ناهنجاری اخلاقی می کنند:.
آمریکا،رژیم صهیونیستی،انگلیس خبیث،آلسعود داعشپرور،منافقین تروریست،ربع پهلوی جد اندر جد وطنفروش و دزد.
0
0