۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۰۷۳۰۳
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی؛

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد
مازندران - مسؤول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) از اجرای سراسری و گسترده طرح شهر همدل، همدلی مردم مازندران با هر محله حداقل یک قربانی برای نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام میکائیل محمدپور رییس اداره تبلیغات بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی(ع) گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، این طرح را امروز در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در همه محلات استان با محوریت چهار هزار مسجد برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم استان از اجرای این طرح افزوود: خوشبختانه در این روز بزرگ شاهد شکوه همدلی مردم با اجرای گسترده و محله به محله بودیم.

مسؤول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: این آیین بزرگ همدلی مردمی که یکی از بی نظیر ترین جریان سازی ها در عرصه ی خدمت به نیازمندان و اتحاد مردم است را با همکاری ائمه جمعه و جماعات، پایگاه های مقاومت بسیج، هیأت امناء مساجد و حسینیه ها، گروه های جهادی و خیریه‌ها، هیأت های مذهبی و قرآنی، دهیاران و سایر ارکان مسجد و محله برگزار شد.

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد

حجت الاسلام محمدپور اظهار داشت: در قالب این طرح امروز در سراسر استان مازندران به نیت ظهور امام زمان(عج) و رفع بیماری، حداقل یک قربانی در همه محلات استان انجام شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر با بیان این که این طرح کاملاً مردمی برگزار شد، افزود: در این طرح هر محله با توجه به ظرفیت خود کمک‌های مردمی را جمع آوری و پس از انجام همه امور از سوی مردم در میان نیازمندان همان محله توزیع شد.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، حوزه علمیه ائمه جمعه، سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف در اجرای این طرح، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد یک وفاق و همدلی ارزشمندی در اجرای این طرح خداپسندانه در سطح استان بودیم.

حجت الاسلام محمد پور با بیان این که در اجرای این طرح شاهد شکل گیری یک انسجام مردمی هماهنگ میان همه گروه ها بودیم، ادامه داد: این فعالیت در راستای تقویت همدلی بین مردم و تبعیت از دستورات ولایت است که تأکید ویژه‌ای بر کمک‌های مؤمنانه دارند.

طرح بزرگ شهر همدل در محله های مازندران اجرا شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در همه ایام سال کنار مردم بوده، اما به مناسبت میلاد امام مجتبی(ع) در صدد یک کار بزرگ همدلانه بوده است که به همت و حمایت همه مردم دیار علویان محقق شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات