۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۰۷۵۶۵
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

تحرکات تفرقه انگیز دشمن در منطقه، توطئه ای آمریکایی صهیونیستی است

تحرکات تفرقه انگیز دشمن در منطقه، توطئه ای آمریکایی صهیونیستی است
مازندران - معاون حوزه علمیه مازندران، تحرکات تفرقه انگیز دشمن در منطقه را توطئه ای آمریکایی صهیونیستی دانست و گفت: مسلمانان با وحدت و همبستگی باید این توطئه را خنثی کنند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با محکوم کردن جنایت های استکبار جهانی در منطقه به ویژه کشتار مردم افغانستان و شیعیان حادثه اخیر، این گونه عملیات های تروریستی را ساخته و پرداخته دستگاه های امنیتی غرب و صهیونیست دانست و بر ضرورت هوشیاری امت اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان این که نظام سلطه و عوامل منطقه ای آنها به دنبال تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و ایجاد جنگ های قومیتی هستند، افزود: باید با وحدت و هوشیاری این توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز منطقه خاورمیانه به دلیل حضور دشمنان مسلمانان، در آشوب و ناامنی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازگشت امنیت و آرامش به این منطقه در گرو خروج این تروریست های دولتی از خاورمیانه است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که دشمن با طراحی جدید تلاش می کند حضور خود را در منطقه تثبیت کند، بیان داشت: امت اسلامی باید مراقب این توطئه و هربه خطرناک دشمن باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها راه پیروزی امت اسلام در برابر دشمنان، وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: کوچکترین تفرقه ای میان مسلمانان به نفوذ و توطئه بیشتر دشمنان منجر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوادث غمبار روزهای اخیر افغانستان دل هر انسان آزاده ای را به درد خواهد آورد، بیان داشت: سکوت مدعیان حقوق بشر در جهان بار دیگر دروغین بودن حرف های آنها را به اثبات رساند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که امروز سازمان های به اصطلاح حقوق بشری در برابر جنایت هایی که در فلسطین و افغانستان صورت می گیرد سکوت کرده اند، خاطرنشان کرد: این سکوت خود نشانه ای از تأیید چنین اقدامات جنایت کارانه ای از سوی دشمنان در منطقه است.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور چندین ساله آمریکایی ها در افغانستان نتیجه ای جز کشتار مردم مظلوم این کشور، فقر و بدبختی و آوره گی به ارمغان نیاروده است، تصریح کرد: امروز تنها راه عبور از این بحران های منطقه ای وحدت امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با ابراز تأسف از سکوت برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی در برابر جنایت های مسلمانان در کشورهای منطقه افزود: این سکوت خود نشان دهنده دست نشاندگی این کشورها است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که امت اسلامی باید در برابر توطئه آمریکایی صهیونیستی که این روزها در منطقه شاهد آن هستیم هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: این تحرکات که با هدف تفرقه و ایجاد جنگ قومیتی در منطقه شکل گرفته ریشه آمریکایی صهیونیستی دارد.

معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید بر نقش اثرگذار علمای اسلامی در روشنگری پیرامون این توطئه خطرناک دشمن، تصریح کرد: باید با آگاهی دادن به مسلمانان مانع از تحقق توطئه خطرناک آمریکایی اسرائیلی در منطقه شویم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که منافع دشمن در ایجاد تفرقه و جنگ قومیتی میان مذاهب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با تقویت نقاط اشتراک میان خود و پرهیز از هر گونه اختلاف در مقابل دشمن مشترک خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شوند./950/  

افشین ایمانی
ارسال نظرات