۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۰۷۶۴۸
مدیر حوزه علمیه مازندران:

ناسپاسی نسبت به خدمات سپاه همراهی با دشمن است

ناسپاسی نسبت به خدمات سپاه همراهی با دشمن است
مازندران - حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که سپاه همواره خود را فدای ملت ایران کرده است، گفت: ناسپاسی نسبت به این نهاد انقلابی همراهی با دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، این اقدام دور اندیشانه امام راحل را موجب عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در طول چهار دهه اخیر دانست.

وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه برای حفظ و بقای نظام اسلامی و همچنین دفاع از مردم سینه خود را در برابر هر توطئه و دشمنی سپر کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه در موقعیت های حساس کشور با از خود گذشتگی و ایثار به کمک مردم آمد، افزود: حضور همیشگی سبزپوشان سپاه در عرصه های مختلف این کشور، مایه عزت و افتخار ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به این که این نهاد اثرگذار و کلیدی از ابتدای انقلاب به حق در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی همواره مجاهدانه تلاش کرد، افزود: امروز بسیاری از پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح با اشاره به این که اوج تلاش ها و از خودگذشتگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: فرزندان رشید سپاه اسلام در دفاع مقدس با تقدیم جان شیرین خود از میهن اسلامی حراست کردند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه مایه افتخار و عزت ملت ایران و همچنین همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان است، بیان داشت: خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در طول چهار دهه اخیر هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به این که بسیاری از توطئه های دشمنان با هوشیاری و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خنثی شد، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر بسیاری از طراحی های دشمن در منطقه را خنثی و عزت را به ملت های مسلمان منطقه بازگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در ادامه سخنان خود به توطئه خطرناک دشمنان در منطقه طی سال اخیر در ایجاد گروه های تکفیری اشاره کرد و گفت: این توطئه خطرناک نیز با هوشیاری سپاه پاسداران در ایجاد جبهه مقاومت خنثی و آرامش به کشورهای منطقه بازگشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران، دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی را یکی از وظایف مهم سپاه دانست و تصریح کرد: این نهاد انقلابی، پرچم عزت و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه برافراشته نگاه داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران به عصبانیت آمریکا از این نهاد انقلابی اشاره کرد و با بیان این که این ناراحتی و عصبانیت نشان دهنده نقش آفرینی مؤثر سپاه در دفع توطئه ها و نقشه های شوم آمریکایی در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از نقشه های خطرناک آمریکا صهیونیستی با هوشیاری و آمادگی کامل دلاوردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خثنی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح در ادامه سخنان خود با بیان این که نقش آفرینی سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی را نمی توان به هیچ عنوان نادیده گرفت، بیان داشت: علی رغم همه توطئه ها و بی مهری ها، این نهاد انقلابی در طول چهار دهه اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی برای آبادانی مناطق محروم کشور انجام داده که بازگو نشده است.

وی با اشاره به این که سپاه همواره خود را فدای ملت ایران کرده است، خاطرنشان کرد: ناسپاسی نسبت به این نهاد انقلابی و مردمی به هیچ عنوان پذیرفتی نیست و همراهی با دشمن محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت جایگاه سپاه در بخش های مختلف تأکید کرد و افزود: هر جا این نیروی انقلابی ورود پیدا کرده، موفقیت تضمین شده است و باید از توان و ظرفیت این نهاد ارزشمند بیش از پیش در عرصه های مختلف بهره گرفته شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات