۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۰۸۱۸۳
بیانیه مرکز خدمات حوزه‌ به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس؛ روز فریاد علیه کودک کشی و اشغال گری در سراسر جهان

روز قدس؛ روز  فریاد علیه کودک کشی و اشغال گری در سراسر جهان
دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی که با همراهی این رژیم منحوس دست به کودک کشی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع یمن می‌زنند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی):
ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی مشترک امّت اسلامی است.

روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ مبارزه با ظلم و فریاد علیه کودک کشی و اشغال گری در سراسر جهان است.

روزی است که طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب باید رستاخیز انسان‌های آزاده در حمایت از مستضعفان جهان در مقابل زورگویی مستکبران جهانی باشد و نه تنها مسلمانان بلکه تمامی مظلومان عالم باید با همدلی و همزبانی و یکی شدن بر محور دفاع از آرمان‌های قدس شریف در برابر هجمه خون‌خواران جهان قیام کنند.

اکنون و پس از حدود 75 سال از اشغال مزورّانه قبله اول مسلمانان توسط صهیونیسم جهانی و آشکار شدن چهره عیادی آنها همچون دولت‌های مرتجع منطقه مانند عربستان سعودی که با همراهی این رژیم منحوس دست به کودک کشی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع یمن می‌زنند و از طرفی تثبیت دژ مستحکم مقاومت در اثر حماسه آفرینی و نذر خون شهدای والامقام محور مقاومت همچون سردار سلیمانی‌ها، وظیفه ما برای بزرگداشت روز مقاومت در برابر صهیونیست و اقامه این فریضه الهی بیش از گذشته است و باید با حضور گسترده‌ در راهپیمایی روز قدس، عزم جدی خود را در مقابله با ظلم و استکبار به رخ جهانیان بکشیم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب، فضلا، اساتید، مبلغین و پژوهشگران حوزه علمیه و همچنین خانواده‌های محترم و فرزندان ایشان دعوت می‌کند تا همسو و همگام با مردم ایران اسلامی به دعوت تاریخی امام امت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی جامه عمل پوشانده و با لبیک به فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با حضور در راهپیمایی سراسری روز قدس موجب تقویت روحیه رزمندگان و آزادی خواهان در مبارزه با ظلم و استبداد شوند.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات