۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۸۲۵۲
با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار شد؛

نشست «بررسی نقش و جایگاه حوزه و روحانیت در احیاء مسأله فلسطین»

نشست «بررسی نقش و جایگاه حوزه و روحانیت در احیاء مسأله فلسطین»
نشست تخصصی قدس مقدس با موضوع «بررسی نقش و جایگاه حوزه و روحانیت در احیاء مسأله فلسطین» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست تخصصی قدس مقدس با موضوع «بررسی نقش و جایگاه حوزه و روحانیت در احیاء مسأله فلسطین» پنجشنبه با حضور اندیشمندان و فضلاء حوزه و دانشگاه در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: بازنگری اساس مقاومت در برابر دشمنان اسلام و مقاومت مردم فلسطین در داخل این کشور و تحولاتی که امروز شاهد آن هستیم از موضوعات خاص می باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر مبنای دین مقابل اسرائیل ایستاده است، اگر جمهوری اسلامی همانند برخی از کشورهای عربی رفتار کرده بود امروز باید در مرزهای ایران مبارزه می کردیم، امروز اسرائیل را در آن منطقه زمین گیر و مشغول کرده ایم.

در ادامه حجت الاسلام لیالی با اشاره به اینکه مسأله انقلاب اسلامی پایان سلطه یهود است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تمام معاهدات مخالفت کرده است و امام با طرح روز قدس تمام بازی های اعراب و اسرائیل را به هم زد.

وی افزود: از سال 2000 آغاز زوال اسرائیل آغاز شده است و همه حرف ما بازگشت صهیونیست ها به زادگاه های اصلی خودشان است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه پیام حضرت آیت الله نوری همدانی قرائت و سپس مدعوین هرکدام دقایقی را به مسئله نقش حوزه و مقاومت فلسطین پرداختند.

ارسال نظرات