۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۰۸۲۴۷
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

امت اسلامی هرگز مردم فلسطین را از یاد نخواهند برد

امت اسلامی هرگز مردم فلسطین را از یاد نخواهند برد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند و هرگز امت اسلامی مردم مظلوم فلسطین را از یاد نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پرداخت و گفت: با توجه به اینکه دو سال راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط کرونایی کشور برگزار نشد، امسال برگزاری با شکوه این راهپیمایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به تحرکات اخیر صهیونیست ها در تعرض به نمازگزاران مسجد الاقصی، بیان کرد: برگزاری پرشور و با شکوه راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است، از این رو باید ملت های مسلمان با حساسیت ویژه ای در این راهپیمایی شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری ابراز داشت: باید ملت ایران نیز در شهرها و مناطقی که امکان برگزاری راهپیمایی وجود دارد با حضور پرشور و گسترده خود انزجاز از ظلم و ستم و اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل را اعلام کنند.

عادی سازی روابط با اسرائیل به معنای مشروعیت بخشی کشتار مردم مظلوم فلسطین است

وی با انتقاد از عادی سازی برخی سران کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: متأسفانه برخی حکام خود فروخته عرب برخلاف اراده مردم کشورهای مسلمان این بازی و نقشه شوم را شروع کردند و به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: منافع استکبار جهانی و امریکا در منطقه ایجاب می کند که سران کشورهای اسلامی به عادی سازی با رژیم صهیونیستی روی بیاورند.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب به معنای مشروعیت بخشی به جنایت رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم فلسطین است، گفت: این گونه عادی سازی و رابط با رژیم صهیونیستی به معنای نادیده گرفتن و پایمال شدن حقوق مردم مظلوم فلسطین بوده و جنایت ها و کشتارهای اسرائیل از یاد خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری بیان کرد: امیدواریم امسال با حضور پرشور امت اسلامی و مردم ایران در راهپیمایی روز قدس به دنیا اعلام کنند که مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند و هرگز امت اسلامی مردم مظلوم فلسطین را از یاد نخواهند برد.

ارسال نظرات