۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۰۷۸۸۷
آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز قدس:

با اراده الهی و همبستگی ملت‌های آزاده، رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

با اراده الهی و همبستگی ملت‌های آزاده، رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: برهر انسان آزاده‌ای لازم است انزجار خود را نسبت به جنایات اسرائیل غاصب اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به مناسبت پیش رو بودن روز قدس پیامی صادر کرد و خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ و سرنوشت ساز شد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ساليان متمادي است كه بشريت شاهد ظلم و ستم عده اي غاصب نسبت به مردمي مظلوم مي باشد و هرروز اين ستم ها افزايش مي يابد و سكوت مجامع بين المللي مرگبارتر و زجرآورتر است و همانطور كه امام راحل رحمت الله عليه فرمودند مسئله محوري و اول جهان اسلام مسئله قدس شريف است.

برهر انسان آزاده اي لازم است به هرطريق ممكن انزجار خود را نسبت به جنايات رژيم كودك كش و نامشرع صهیونيستی اعلام بدارد و با حضور پرشور اين جنايت را محكوم نمايد و در موضوع راهپيمايي كه نماد يك حركت اعتراضي نسبت به اين جنايت است طبق نظر مسئولان بهداشت و درمان و رعايت مسائل مربوط به وضع بيماري موجود در كشورعمل شود.

ان شاءالله ملت ايران بار ديگر اين تجاوز و ظلم را محكوم خواهند نمود و شكي نيست با اراده خداوند متعال و همبستگي ملت هاي آزاده دنيا، رژيم نامشروع صهيونيستی از بين خواهد رفت.

حسين نوري همداني
٥ ارديبهشت ١٤٠١

ارسال نظرات