۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۷۰۸۲۵۹
حجت الاسلام لیالی:

روز قدس تمام بازی اسرائیل را به هم زده است

روز قدس تمام بازی اسرائیل را به هم زده است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب ایران با تمام معاهدات مخالفت کرده و امام با طرح روز قدس تمام بازی های اعراب و اسرائیل را به هم زد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدعلی لیالی استاد حوزه و دانشگاه عصر پنجشنبه در نشست تخصصی قدس مقدس که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: مسئله انقلاب اسلامی پایان سلطه یهود است، انقلاب ایران با تمام معاهدات مخالفت کرده و امام با طرح روز قدس تمام بازی های اعراب و اسرائیل را به هم زد.

وی افزود: از سال ۲۰۰۰ آغاز اسرائیل آغاز شده است همه حرف ما بازگشت صهیونیست‌ها به زادگاه اصلی خود است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش حوزه علمیه در مسئله فلسطین بیان کرد: حوزه های علمیه به عنوان رهبر فکری نقش مهمی در مسئله فلسطین دارند اولین وظیفه تبیین فرمایشات امام و رهبری در موضوع فلسطین است.

وی با ارائه پیشنهاداتی در تبیین مسائل فلسطین عنوان کرد: پیشنهاد من برگزاری سمینارها و جلسات در موضوع فلسطین است، همچنین مطالعه و پژوهش آینده فلسطین و یهود اسرائیل است.

حجت الاسلام لیالی ادامه داد: حوزه علمیه متولی کتاب سال فلسطین شود، همچنین دبیرخانه دائمی فلسطین و مقاومت دائر کند و توجه جدی به کنگره فلسطین در راستای ارائه پایان نامه و مقالات داشته باشد.

وی با اشاره به تدریس زبان عبری در حوزه علمیه خاطرنشان کرد: زبان عبری در حوزه تدریس شود و در بخش پژوهشی کارهای جدی صورت بگیرد معامله قرن را مطالعه و برای طلابی که بر مبانی فکری و معرفتی مسلط هستند مورد نقد قرار دهند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه امروز یهود بر اقتصاد و سیاست مسلمانان مسلط شده است، ابراز کرد: بدون آنکه به دنبال نابودی این رژیم غاصب باشیم، آنقدر معایبی دارد که ماندگار نخواهد بود و لذا برجسته سازی معایب رژیم کودک کش اسرائیل و ترجمه مقالاتی که در موضوع نگاشته شده است، می‌تواند در زوال آن ها کمک کند.

ارسال نظرات