۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۸۲۸۳
آیت الله  مکارم شیرازی:

دشمنان از مشاهده راهپیمایی متحد مسلمین در روز قدس به وحشت افتاده اند+فیلم

دشمنان از مشاهده راهپیمایی متحد مسلمین در روز قدس به وحشت افتاده اند+فیلم
حضرت آیت الله مکارم گفت: دشنمنان وقتی می بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه اینها بدون استثنا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند به وحشت می افتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس، روز بسیار مبارکی است، روز عظمت مسلمین جهان و روز وحدت دلها است.

وی بیان کرد: ابتکار امام خمینی رحمت الله علیه بسیار مهم بود که روز قدس را حلقه اتصال مسلمین جهان قرار دادند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: راهپیمایی زحمت زیادی ندارد، اما برکاتش خیلی زیاد است، دشمنان وقتی می بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه این ها بدون استثنا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند به وحشت می افتند و می فهمند که نمی توانند در مسائل اساسی میان مسلمین جدایی بیفکنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهار کرد: معتقدم که همه به عنوان یک عبادت در آخرین روزهای ماه رمضان برای تکمیل عبادت در این برنامه شرکت کنند و شعارهای کوبنده در مقابل دشمن دهند و به دنیا بگویند که مسلمانان در برابر دشمنان متحد هستند و در مسائل اساسی دست به دست هم می دهند.

این مرجع تقلید گفت: من برای تمام کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند دعا می کنم، چون می دانم نوعی جهاد است، اگر چه ظاهرش ساده است ولی باطنی عمیق دارد دعا می کنم همیشه سالم باشند و در این برنامه شرکت کنند و وحدت اسلامی که پشت دشمن را به لرزه در می آورد را به دنیا نشان دهند.

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات