۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۷۰۸۳۰۵
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

جایی برای صهیونیست‌ها در نظم جدید جهانی وجود نخواهد داشت

جایی برای صهیونیست‌ها در نظم جدید جهانی وجود نخواهد داشت
امام جمعه موقت تهران گفت: در گذر از این پیچ تاریخی نظم جدید جهانی که با نام حاج قاسم سلیمانی سازماندهی شده هیچ جایی برای صهیونیست‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تهران با اشاره به روز خلیج فارس گفت: این نام فراموش شدنی نیست، بخشی از هویت ماست که حتی تحریف شدنی نیست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، خلیج فارس خانه ایران و ایرانیان است.

وی افزود: مردم غیور استان هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان عاشقانه از این مرز طی قرن‌ها نگهداری و پاسداری کردند و یاد همه پاسداران، سلحشوران و مبارزانی که از عزت و شرف ملت صیانت کردند را گرامی می‌داریم و به ارواح‌شان درود می‌فرستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به روز کارگر ابراز داشت: ما نمی‌توانیم در این روزها از کارگرانی که مفتخر به بوسه پیامبر بر دستانشان هستند یاد نکنیم، اگر شکوفایی اقتصاد ما در پرتو تولید است، ستون فقرات و عمود خیمه تولید کارگران هستند، عزیزانی که هم در جهاد نظامی پیشتاز بودند و 14 هزار شهید تقدیم کردند و چه در جهاد اقتصادی مقاومت کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولان محترم در قوای سه گانه به ویژه دولت محترم و عموم جامعه ما قدرشناس این قشر عزیز باشند و بیش از گذشته در تأمین نیازهای اساسی این عزیزان اهتمام داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نام شهید مطهری و روز معلم اظهار داشت: باید امروز از شهید مطهری به عنوان معلم و مربی جهاد تبیین نام ببریم، الگوی عملی جهاد تبیین که رهبر عزیزمان درباره او به عنوان یک وظیفه بزرگ تأکید دارند، بلکه شهید مطهری، شهید جهاد تبیین است که در آن عمر پر بابرکت علاوه بر اینکه با نیازهای روز جامعه مبتنی بر معارف ژرف الهی بیش از دو دهه عمر مبارک خودشان را صرف مبارزه با جریان تحجر و التقاط کردند و آثار گرانقدر ایشان بین ماست.

وی افزود: سخن درباره معلمان فراوان است، به نظر می‌رسد اگر نگاه به این قشر بزرگ، تمدن ساز و انسان ساز که همه مردم وامدار این‌ها هستند، اصلاح کنیم و این نگاه ارتقا پیدا کند، مباحثی مثل معیشت و امور جاری معلمان مانند رتبه بندی خود به خود حل و فصل می‌شود، وقتی این مسائل معطل می‌شود نشان می‌دهد هنوز نگاه ما به معلمان شایسته و درست نیست و باید اصلاح شود، معلمان عمود و عماد کشورند و طرح تحول آموزش و پرورش جز با تکیه با معلمان درست نخواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به روز قدس گفت: مردم سراسر میهن اسلامی به خاطر حضور در این حماسه جهانی روز قدس احترام می‌کنیم و از خداوند متعال بهترین پاداش‌ها را برای شما تمنا می‌کنیم که بعد از دو سال محرومیت موفق شدیم راهپیمایی روز قدس برقرار شود و امروز شما برادران و خواهران با دهان روزه موفق به عملی شدید که به هر قدم شما به خاطر یاری مظلوم رتبه‌ها و پاداش‌ها می‌دهد.

وی ادامه داد: از نماینده محترم جنبش جهاد اسلامی، خلیل الحیه، پدر دو شهید که در جلسه ما حضور پیدا کردند صمیمانه تشکر می‌کنم، بیانات بسیار دلنشینی داشتند و همچنین از سردار سلامی صمیمانه تشکر می‌کنم به دلیل بیانات راهبردی، پرشور و امیدبخشی که داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به تعبیر مظلوم مقتدر از سوی رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین گفت: رهبر حکیم و امام عالی‌قدر ما از فلسطین به مظلوم مقتدر تعبیر کردند، بلکه فلسطین مظلوم است؛ چون 74 سال است که این قبله اول مسلمین و منطقه مبارک پیرامونش که محل معراج پیامبر، میعاد و منطقه قرار عمومی مؤمنان است، در چنگال یک رژیم جعلی قرار گرفته و مداوم مقدس‌ترین مکان‌های ما در آماج توهین آن‌هاست.

وی ادامه داد: هفت دهه است که فلسطین در رنج و درد و اشغال از یکسو، کشتار و شکنجه، آوارگی و اردوگاه نشینی، تخریب خانه‌ها و کاشانه‌هایشان از سوی دیگر در مقابل نگاه‌های جهان.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه غزه به یک زندان بزرگ در جهان تبدیل شده است توضیح داد: غزه سال‌ها از حق زندگی معمولی محروم است و حتی یک ذره از مظلومیت این مردم دربرابر تبهکار ترین انسان‌ها که تاریخ امثال آن‌ها را ندیده ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند؛ اما فلسطین مقتدر است؛ چون بعد از 74 سال همچنان زنده است، سربلند است، هویت و اصالت خود را برابر این رژیم پلید صیانت کرده است.

وی افزود: مقتدر است چون در سرزمین‌های اشغالی تحت تنظیمات فرهنگی رژیم صهیونیستی خود را حفظ کرده و گفتمان مقاومت را از مقاومت با سنگ تا مقاومت با موشک ارتقا داده است، بله فلسطین مقتدر ایستاده و عزم خود را برای آزادی فلسطین از بحر تا نهر اجماع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون شکل گیری نظم جدید جهانی گفت: در گذر از این پیچ تاریخی و نظم جدیدی که در جهان در حال شکل گیری است، به توفیق الهی و بر اساس سنت‌های قرآنی و به همت جبهه فراگیر مقاومتی که سازماندهی شده و با نام حاج قاسم سلیمانی این اندیشه نورانی جاودانه شده هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
اسرائیل بر اساس ستم بر فلسطینیان تاسیس شده است و بنایی که بر اساس بی‌رحمی و ظلم بر انسان‌ها ساخته شود، دوامی نخواهد داشت.
1
0