۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۰۸۳۰۷
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

پاسخ مردم چیزی جز خدمت نیست

پاسخ مردم چیزی جز خدمت نیست
نماینده مجلس با تقدیر از حضور اهوازی ها در راهپیمایی با وجود شرایط نامساعد جوی گفت: پاسخ این مردم چیزی جز خدمت نیست و ناسپاس است کسی که بخواهد برای خود یا گروهش کاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز، در پایان آیین راهپیمایی روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه در اهواز، با بیان این که نطفه اسراییل غاصب و صهیونیسم نامشروع است، گفت: هدف آنها تفرقه افکنی میان مسلمانان است.  

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که کسی که فساد اخلاقی، اقتصادی و جنسی را رواج می‌دهد مسلمان نیست و اگر هم باشد به یقین از جایی دیگر نشأت می‌گیرد، ابراز داشت: صهیونیسم را در این منطقه قرار دادند تا با حمله به کشورها فساد را در آن ها رواج دهد.

وی با بیان این که خاستگاه فساد شیطان بزرگ، صهیونیسم است، افزود: صهیونیسم نه تنها در خاورمیانه که در آمریکا نیز این‎گونه است.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به این که در خاورمیانه مسأله حضور تکفیری‌ها به اشکال گوناگون از صهیونیسم و آمریکا نشأت می‌گیرد، کلینتون را سردمدار به وجود آمدن آنها دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) در برابر این‌ها مقاومت را راه انداخت و روز قدس را نامگذاری کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر رهبری نبودند مسؤولان نمی توانستند با هم کنار بیایند، تأکید کرد: باید قدر ایشان را بدانیم.

 وی با بیان این که مردم دین، انقلاب و امام خود را می‌خواهند، اذعان داشت: باور نمی‌کردیم مردم با زبان روزه در گرمای اهواز در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند؛ پس باید قدر این مردم را دانست.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با بیان این که پاسخ این حضور، چیزی جز خدمت نیست، تصریح کرد: ناسپاس است کسی که در این نظام بخواهد برای خود یا گروه خود کار کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اقدامات کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: یکی از اقدامات، درباره جمعیت و تسهیل ازدواج جوانان است؛ چرا که اگر ازدواج صورت گیرد مسأله اشتغال نیز حل می‌شود.

وی با بیان این که مسأله دیگری که در کمیسیون مجلس در حال پیگیری است مدیریت کردن فضای مجازی از سوی خودمان است و نه دیگران، گفت: برخی شایعه فیلترینگ و تعطیلی کسب و کارها را راه انداخته اند، در صورتی که هرگز دنبال چنین کاری نیستیم بلکه می‌خواهیم مدیریت صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به این که فضای مجازی دیگر فضای مجازی نیست، افزود: در آمریکا به فضای مجازی، زندگی دوم می گویند./9454/

حسین زمان زارعی

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات