۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۰۸۲۹۵
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

روز جهانی قدس آفندی سهمگین علیه نظام استکبار بود

روز جهانی قدس آفندی سهمگین علیه نظام استکبار بود
امام جمعه اهواز نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل را آفندی سهمگین علیه نظام استکبار خواند و گفت: قطعا در کمتر از ۲۵ سال، رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز، در خطبه های آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه اهواز که پس از راهپیمایی روز قدس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی مانع اصلی فراموش شدن مسأله فلسطین در جهان بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل را آفندی سهمگین علیه نظام استکبار خواند و افزود: این ابتکار امام عظیم الشأن تحولی در ماهیت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و امپریالیسم جهانی بود.

وی اظهار داشت: امام با این اقدام خود، علم مبارزه را از دستان کشورهای خائن به ظاهر اسلامی خارج و به دوش ایران اسلامی واگذار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان این که امروز همه آزادگان جهان معتقدند که رژیم منحوس رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود، تصریح کرد: به یقین از زمان فرموده رهبر معظم انقلاب به 25 سال نرسیده این رژیم از صفحه روزگار محو خواهد شد.

امام جمعه اهواز خارج شدن مردم فلسطین از انزوا در جهان و ایجاد روحیه در مردم و مبارزان فلسطینی را از دستاوردهای روز قدس دانست و ابرازداشت: نامگذاری روز قدس به مثابه دمیدن روح در کالبد فلسطین و مردم آن بود.

مسؤولان در طول 43 سال انقلاب چه کردید؟

وی با اشاره به حضور حماسی امروز مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم امروز با حضور خود افزون بر پیام بین المللی که همانا محکوم کردن جنایت های اشغالگران و حمایت از فلسطین است به مسؤولان پیام دادند که ما در طول 43 سال از انقلاب به وظایف خود عمل کردیم اما شما چه کردید!؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که هرگاه که نظام اراده می کند مردم پیشگام تر از مسؤولان هستند، خطاب به مسؤولان تأکید کرد: به جوانان انقلابی اعتماد کنید و با سپردن کارها به آنها مشکلات اقتصادی را حل کنید.

اعلام میزان زکات فطره

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود به میزان زکات فطریه اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال همه مراجع نسبت به تعیین مبلغ زکات فطریه وحدت نظر داشتند و مبلغ 40 هزار تومان را اعلام کردند./9454

حسین زمان زارعی

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات