۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۰۶۷۳۰
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

برخورد قاطع و مستمر با سودجویان راهکار جلوگیری از افزایش قیمت ها است

برخورد قاطع و مستمر با سودجویان راهکار جلوگیری از افزایش قیمت ها است
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با انتقاد از افزایش روزانه قیمت ها گفت: برای جلوگیری از این معضل نیازمند برخورد قاطع و مستمر با سودجویان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رییس دادگستری خوزستان و دادستان عمومی اهواز، روز گذشته با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار اظهار داشت: جایگاه‌ها و مسؤولیتی که خداوند به انسان می‌دهد برای به کمال رسیدن است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: باید اعتماد سازی نسبت به نظام مقدس اسلامی صورت گیرد و با حرکت در این جهت، امیدها تقویت می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که رهبرمعظم انقلاب بسیار بر حقوق عامه تأکید کردند، ادامه داد: روزانه شاهد افزایش قیمت ها هستیم که برای جلوگیری از آن نیازمند برخورد قاطع و مستمر هستیم.

وی با اشاره به این‌که فعالیت ها و اقدامات در فضای مجازی و رسانه، باید اطلاع رسانی شود، افزود: فعالیت‌های دستگاه قضایی همواره به مردم اطلاع داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این که  باید برخورد با مفسدان اقتصادی کلان که به مردم فشار می‌آورند، جدی، قاطع و مستمر باشد گفت: انتظار ما از دستگاه قضایی، افزایش نظارت‌های مستمر و اثر بخش نسبت به گذشته است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسائل اقتصادی و گرانی‌های اخیر باشد و با مسؤولانی که در این زمینه کم‌کاری و یا ترک فعلی می‌کنند، برخورد کند.

وی بر ضرورت مقابله قاطع دستگاه قضایی با زمین خواری، نظارت بر آزادسازی سواحل، تیراندازی‌ها و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، تأکید کرد و خواستار برخورد‌های جدی و اقدامات بازدارنده در این خصوص شد./9454

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات