۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۰۸۳۴۲
آیت‌الله صالحی:

رهبران کشورهای اسلامی برای آزادسازی قدس اشغالی تلاش کنند

رهبران کشورهای اسلامی برای آزادسازی قدس اشغالی تلاش کنند
آیت‌الله صالحی با انتقاد از سکوت جامعه بین‌الملل درباره مظلومیت مردم فلسطین از سران کشورهای اسلامی خواست برای آزادسازی قدس تلاش کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت‌الله «محمد هاشم صالحی» رئیس شورای علمای شیعه افغانستان با تاکید بر اتحاد مسلمانان درباره مسئله فلسطین گفت: داستان غم‌انگیز فلسطین و بیت المقدس گوشه‌ای از درد و رنج امت اسلامی است، همه امت اسلام در این قضیه مصیبت‌زده هستند.

وی با اشاره به ظلم و ستم دیرینه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و انتقاد از جامعه جهانی برای سکوت مرگبار علیه این جنایت‌ها از سران کشورهای اسلامی خواست تا برای آزادسازی قدس شریف تلاش کنند.

رئیس شورای علمای شیعه افغانستان با تاکید بر اینکه همه مسلمانان درباره مسئله فلسطین مسئولیت دارد از امت اسلامی خواست تا روحیه مسئولیت‌پذیری خود را در این باره بالا ببرند.

صالحی پیش از این نیز در آستانه روز جهانی قدس با تاکید بر تجلیل از این روز گفته بود: مسلمانان باید در عمل نشان بدهند که فلسطین را فراموش نکرده‌اند و این فریاد را با آواز بلند برای جهانیان و صهیونیست‌ها بفهمانند که فلسطین تنها نیست.

وی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه مسلمانان از گروه‌های مقاومت فلسطینی تصریح کرده بود: صهیونیست‌ها باید بدانند که وجودشان به هیچ وجه برای جهان و مسلمانان قابل تحمل نیست./۹۸۸/

ارسال نظرات