۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
کد خبر: ۷۰۸۳۵۹

فلسطین خون های ارسالی ایرانی را پس نفرستاده

فلسطین خون های ارسالی ایرانی را پس نفرستاده
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس برگشت دادن خون‌های ارسالی ایرانیان توسط شهروندان فلسطینی را تکذیب کرد و گفت: موضوع برگشت دادن خون‌های ارسالی ایرانیان توسط شهروندان فلسطینی، دروغ و حاصل دسیسه و توطئه اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت روز قدس و همچنین افزایش تحرکات در مسجد الاقصی و تعرضات پی در پی صهیونیست‌ها به مردم فلسطین به سراغ خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران رفتیم تا گفتگویی درباره روز قدس و تحولات اخیر در کرانه باختری با او داشته باشیم. قدومی در این گفتگو نکات خوبی درباره نقش جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم در روند شکل گیری محور مقاومت در منطقه و همچنین روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی مطرح می‌کند که در ادامه این مطالب را می‌خوانیم.

قدومی در ابتدا پیرامون ابتکار جدید محور مقاومت در جنگ گفت: محور مقاومت ابتکارهای جدیدی در صحنه‌ی مبارزه با صهیونیست‌ها به خرج داده‌اند که امروز شاهد آن هستیم.درحال حاضر در کرانه باختری بسیاری از سلاح‌ها در منازل ساخته می‌شود.

وی ادامه داد:جرایم صهیونیست‌ها از سال ۲۰۲۱ بیشتر شده و حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرک صهیونیست ساخته شده است و این علیه قوانین بین‌المللی است.بیشتر از ۴۰۰۰ فلسطینی به عنوان زندانی اداری، در بند هستند. یعنی اصلا در دادگاه پرونده‌ای ندارند و قاضی علت آن‌ها را اعلام نمی‌کند و گاهاً زندانی بودن آنان شش سال طول می‌کشد.

ارسال نظرات