۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۰۸۳۸۸

دوره تخصصی روایتگری شهدا در قم برگزار شد

دوره تخصصی روایتگری شهدا در قم برگزار شد
دوره تخصصی روایتگری شهداء، با عنوان دوره شهید شیخ شریف قنوتی در قم برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره تخصصی روایتگری شهداء، با عنوان دوره شهید شیخ شریف قنوتی در قم برگزار شد.

در این دوره دو روزه که ویژه راویان دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان حرم بود، راویان پیشکسوت و جوان آموزش های تخصصی روایتگری را فرا گرفتند.

در این دوره تخصصی روایتگری شهداء که با عنوان دوره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین شریف قنوتی برگزار شد، راویان به مدت دو روز از اساتید برجسته ای همچون حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دکتر مصطفی ملایی ریاست محترم کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قم و محمدتقی ارزندی پیشکسوت دفاع مقدس، استفاده نمودند.

در این دوره موضوعات مختلفی برای راویان از جمله فن بیان، سخنوری و مخاطب شناسی، تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس، جهاد تبیین و نقش راویان در این جهاد، نقش مدافعین خرمشهر از جمله حجت الاسلام شهید شیخ محمدحسن شریف قنوتی در دفاع از خرمشهر، آموزش داده شد

در این دوره دو روزه برخی از مسئولین استان از جمله حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم، مهندس روح الله امرالهی عضو شورای اسلامی شهر قم، سرهنگ سید مهدی رضویان رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه استان قم و اساتید رشته روایت گری دفاع مقدس از جمله دکتر علی اصغر حبیبیان و آقای قاسم کهندانی نیز حضور داشتند.

گفتنی است این دوره ها به صورت ماهیانه با هدف ارتقا سطح علمی و مهارتی راویان شهدا با تدریس اساتید برتر کشوری برگزار می گردد.

ارسال نظرات