۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۷۰۸۴۴۶
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

دفاع همیشگی از مردم مظلوم فلسطین، پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

دفاع همیشگی از مردم مظلوم فلسطین، پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که همواره در کنار مستضعفان جهان و مردم مظلوم فلسطین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تبیین پیام های این حضور با شکوه پرداخت و گفت: مردم با لبیک به اشارات رهبر انقلاب در راهپیمایی روز قدس امسال حضوری بسیار چشمگیر و حماسه ساز داشتند و ولایتمداری خود را به اثبات رساندند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم ابراز کرد: دشمنان به این امید بودند که مردم ایران پس از دوسال کرونایی از احساس و شور ضد استکباری و صهیونیستی فاصله گرفته و همچنین با حجم سنگین تبلیغات شبکه ها و رسانه های ضد انقلاب و با وجود مشکلات فراوان معیشتی، از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دور شده باشند و به این خاطر روز قدس که یادگار امام راحل بوده را فراموش کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار داشت: دشمنان این تصور را داشتند که با وجود اینکه امروز معامله قرن درحال اجرایی شدن است و برخی حکام عرب منطقه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دادند، پس روحیه ضد استکباری و ضد صهیونیستی ملت ایران رنگ باخته باشد، اما برخلاف تصورات دشمنان، مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اثبات کردند که همواره در کنار مستضعفان جهان و مردم مظلوم فلسطین قرار دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس نقشه های دشمنان در منطقه را از بین برد، بیان کرد: پیام اصلی برگزاری با شکوه روز قدس به استکبار جهانی این است که تمام نقشه ها و سناریوهایی که قدرت های بزرگ جهان برای سران کشورهای اسلامی طرح کردند، جدا از ملت های مسلمان آنها بوده و همواره امت اسلامی در کنار مردم مظلوم خواهند ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی طرح ایجاد مثلث شوم عبری، عربی و غربی را نقشه ای شکست خورده دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت فلسطین بیدارتر و قوی‌تر از همیشه بوده، از این رو حرکت ها و مبارزات قوی تری نسبت به غاصبان سرزمین فلسطین صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران و جبهه مقاومت هیچ گاه از مبارزه با رژیم صهیونیستی دست برنخواهند داشت، افزود: برخلاف تصور دشمنان از بین رفتن اصل استکبارستیزی مردم ایران و ملت های اسلامی از محالات است، اما زوال و نابودی رژیم صهیونیستی از حتمیات روزگار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با اشاره به اینکه به زودی اسرائیل غاصب از صفحه روزگار حذف خواهد شد، ابراز داشت: باید هر ملتی دارای مشروعیت، ملت و سرزمین باشد، اما سرزمین رژیم صهیونیستی غصبی بوده و همچنین ملت آن از یهودیان سراسر جهان تشکیل شده، از این رو هیچ گاه اسرائیل در این 72 سال نتوانسته حاکمیت خود را تثبیت کند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت فلسطین با پشتوانه ملت های مسلمان هر روز قوی تر می شود، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت فلسطین به سلاح ها و موشک های روز مجهز شدند، از این رو باید یهودیان مستقر در سرزمین های اشغالی بدانند که این منطقه دیگر محل امنی برای زندگی و ماندن آنها نخواهد بود.

ارسال نظرات