۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۰۸۵۳۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

جامعه آگاه به ترفندهای دشمن در دام شبهات قرار نمی گیرد

جامعه آگاه به ترفندهای دشمن در دام شبهات قرار نمی گیرد
نماینده خبرگان گفت: جامعه آگاه به ترفند و حیله های دشمنان در دام شبهات قرار نمی گیرد و برای گسترش از این بعد علمی پیشنهاد رهبر انقلاب یعنی جهاد تبیین لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج ابوالقاسم دولابی عصر امروز در ادامه جلسات تفسیر پیش از ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به قسم خداوند به قلم گفت: قلم وسیله ای برای انتقال علم، دانش و معارف از نسلی به نسل دیگر است.

وی با بیان اینکه از این آیه شریفه می توان به اهمیت علم و دانش پی برد، افزود: یکی از مهم ترین عوامل قدرت یک امت علم و دانش است چنانکه امیرالمومنین (ع) فرمود علم مایه قدرت و قوت انسان ها است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه امت اسلامی امروز در سایه راهبری رهبرمعظم انقلاب با تقویت علمی قدرتمند شده است، عنوان کرد: ایران اسلامی توانسته است در بسیاری از شاخه های دانشی با غربی ها رقابت کند و حتی بر آن ها سبقت بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره بر اینکه پیشرفت ایران اسلامی پیشرفت امت اسلام است، یادآور شد: ایران اسلامی داشته های خودش را از سایر مسلمانان در کشورهای اسلامی دریغ نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه با ارائه آمار پیشرفت جوانان ایران در حوزه علمی و افزایش تعداد واحدهای دانشگاهی ایران نسبت به دوران ستم شاهی ابراز کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب باعث پیشرفت ایران در حوزه فناوری و تحقیقات سلول های بنیادی ما را جزء ده کشور برتر جهان قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان رتبه های برتر ایران اسلامی در مقاطع علمی دنیا و تولید واکسن کرونا اظهار کرد: جامعه آگاه به ترفند و حیله های دشمنان در دام شبهات قرار نمی گیرد و برای گسترش از این بُعد علمی پیشنهاد رهبر معظم انقلاب یعنی جهاد تبیین لازم و ضروری است.

ارسال نظرات