۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۰۸۵۷۱
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در لبنان:

مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است

مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است
حسن عزالدین با تاکید بر توانایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت امروز قوی تر از هر زمان دیگری است و در برابر تمامی دشمنان آسیب‌ ناپذیر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «حسن عزالدین» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی اعلام کرد: مصادف بودن روز جهانی قدس که از سوی امام خمینی ( ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اعلام شد، با عید فطر موید وحدت اسلامی و مسیحی در قدس است.

حسن عزالدین به اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که با استواری، ایمان و توکل بر خدا پیروز شدند، درود فرستاد و گفت: بسیاری از ملت فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی جان‌فشانی‌ها کردند. آن‌ها در دفاع از قدس، مسجدالاقصی، تلاش کردند و به خواست خدا به پیروزی‌هایی رسیدند.

وی افزود: در روز جهانی قدس «حاج عماد مقنیه» فرمانده نظامی شهید حزب‌الله را یاد می‌کنیم که گام‌هایی در دفاع از فلسطین و قدس اشغالی برداشت و با هم‌رزمانش در برابر دشمنان مقاومت کرد و نقشه‌ها و برنامه‌هایی برای مقابله با رژیم صهیونیستی ترسیم کرد.

عزالدین تاکید کرد: حزب‌الله و مقاومت اسلامی ذره‌ای از حق فلسطینیان را هدر نمی‌دهد و با سازش کاران و دشمنان و تمام معاملات ضد فلسطینی و ضد مقاومتی آن‌ها مخالف هستند.

وی افزود: همگی ما با مقاومت بزرگ و همه نیروها در این محور که از ایران شروع می‌شود، از فلسطین می‌گذرد و به لبنان ختم می‌شود، برای روز پیروزی آماده می‌شویم و ما همگی با رژیم صهیونیستی مقابله خواهیم کرد و قطعا پیروز خواهیم شد.

این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: مقاومت آمادگی کامل دارد تا رژیم اشغالگر صهیونیستی را مضطرب و هراسان کند و مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمان دیگر است که راهبردها و تاکتیک‌ها و برنامه‌های کامل و جامعی برای مقابله با همه دشمنان دارد.

عزالدین تصریح کرد: ما صاحب حق و اصل هستیم و رژیم اسرائیل موجود موقتی است که سرنگون خواهد شد. ما پیروز خواهیم شد و در قدس نماز می‌خوانیم.

وی همچنین افزود: قدس امروز تنها نیست، چرا که ما محوری داریم که به مساله فلسطین پایبند است و قدس در راس اولویت های آن قرار دارد.

عزالدین در پایان تاکید کرد: محور مقاومت رژیم صهیونیستی را شکست داد و رهبری آرمان فلسطین را در دست صاحبان واقعی آن قرار داد، بنابراین ما نه پیروزی را رویا می‌بینیم و نه آزادی فلسطین و قدس را. پیروزی بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود.

بزرگداشت روز قدس از میراث امام خمینی (ره) است که 16 مرداد سال 1358 (13رمضان 1399) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آن را پایه‌گذاری کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات