۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۰۸۶۲۵
امروز صادر شد؛

پیام تبریک «اکرم الکعبی» به دبیرکل گردان‌های «حزب الله» عراق

پیام تبریک «اکرم الکعبی» به دبیرکل گردان‌های «حزب الله» عراق
شیخ «اکرم الکعبی» امروز دوشنبه با صدور پیامی، انتخاب مجدد «ابو حسین الحمیداوی» به عنوان دبیرکل گردان های حزب الله عراق را به وی تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء»، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش امروز دوشنبه با صدور پیامی، انتخاب مجدد «ابو حسین الحمیداوی» به عنوان دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق را به وی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در پیام شیخ اکرم الکعبی آمده است: حاج ابوحسین را از ابتدای حرکت در مسیر امام‌حسین (ع) و مقاومت، مجاهدی شجاع و مدافع اسلام و عقیده شناخته‌ایم.

وی در پایان این پیام تبریک، از خداوند متعال مسألت کرد که دبیرکل کتائب حزب‌الله را جزو رهروان دولت عدل الهی به رهبری امام زمان (اروحنافداه) قرار دهد و به او توفیق عنایت کند.

روز گذشته «أبو حسین الحمیداوی» به مدت ۴ سال دیگر در پست دبیرکلی گردان‌های «حزب الله» عراق ابقاء شد. حزب الله عراق اعلام کرد که پس از برگزاری انتخابات در شورای حزب، حمیداوی بار دیگر به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

«ابو الاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سید الشهدا عراق در واکنش به این انتخاب گفت: حمیداوی یک فرمانده مستحکم و یک مجاهد مخلص است. وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه افزود: حمیداوی یک فرمانده شجاع است و در طول مدت رهبریِ گردان‌های حزب الله عراق، تحول بزرگی در این گردان‌ها ایجاد کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات